geen idee, maar jij bent ook welkom (weet ik tenminste wie mara isMara schreef:Weet je hoeveel "iedereen" is ?![]()
Nog .... nachtjes slapen, en dannnnnnnnn.................!!
Re: Nog .... nachtjes slapen, en dannnnnnnnn................
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Thanks, maar ik ben niet zo'n feestneus

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
- oesterschelpje
Ligt eraan wie, waar en wanneer.
Ik heb een hekel aan die geeikte verjaardagen waarbij je elkaar twee dagen later weer bij een ander familielid tegenkomt.
Hier verjaren er drie in drie weken, we hebben het als volgt opgelost.
Het ene jaar worden alle verjaardagen op de ene zijn/haar verjaardag gevierd.
Op een ander jaar op de dag van de ander en in het derde jaar op de geboortedag van de derde.
Dat werkt uitstekend.
Familie hoeft maar 1 keer van ver te komen, plus ik voel me ook niet verplicht om naar alle andere verjaardagen van ver te gaan.
Ik heb een hekel aan die geeikte verjaardagen waarbij je elkaar twee dagen later weer bij een ander familielid tegenkomt.
Hier verjaren er drie in drie weken, we hebben het als volgt opgelost.
Het ene jaar worden alle verjaardagen op de ene zijn/haar verjaardag gevierd.
Op een ander jaar op de dag van de ander en in het derde jaar op de geboortedag van de derde.
Dat werkt uitstekend.
Familie hoeft maar 1 keer van ver te komen, plus ik voel me ook niet verplicht om naar alle andere verjaardagen van ver te gaan.
Heel erg lief hoor, maar daar zeg ik het niet voor...hmprff schreef:Orchidee schreef:Nog 3 nachtjes slapen en dan is onze hmprffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff, jarig!dat houd jij goed in de gaten
![]()
je bent s middags welkom hoor!
Ik kan donderdag niet langskomen, ook al zou ik dat willen, want onze spouwmuren worden geisoleerd
Maar ik dacht zomaar, misschien levert deze mededeling je wel heel veel leuke felicitaties op
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Oh zo bedoelde ik het ook niet hoor!Orchidee schreef:Heel erg lief hoor, maar daar zeg ik het niet voor...hmprff schreef:Orchidee schreef:Nog 3 nachtjes slapen en dan is onze hmprffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff, jarig!dat houd jij goed in de gaten
![]()
je bent s middags welkom hoor!
Orchidee schreef: Ik kan donderdag niet langskomen, ook al zou ik dat willen, want onze spouwmuren worden geisoleerd![]()
Maar ik dacht zomaar, misschien levert deze mededeling je wel heel veel leuke felicitaties op
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
kan ik mischién mijn officiele huurcontract tekenen en krijg ik de sleutels
van mijn eigen (t)huis......
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
1 nachtje slapen...
en dan wordt de familiewieg weer teruggebracht!!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Katharina van Bora
Da's netjes op tijd.. dan hoeft oma hem niet op te halen, als jij aan't bevallen ben...henriët schreef:1 nachtje slapen...
Een vriend is iemand die alles van je weet en toch van je houdt.
Nog 1 nachtje slapen en dan zie ik mijn lief eindelijk weer... 
Droelie schreef:Nog 1 nachtje slapen en dan zie ik mijn lief eindelijk weer...
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Katharina van Bora schreef:Da's netjes op tijd.. dan hoeft oma hem niet op te halen, als jij aan't bevallen ben...henriët schreef:1 nachtje slapen...
het leuke is dat we m niet hoefden te halen, maar gebracht werd!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Droelie schreef:Nog 1 nachtje slapen en dan zie ik mijn lief eindelijk weer...
mie toe!!!!
wat de toekomst brengen moge, mij geleidt des Heeren hand [/color]
Ha! Laat ik origineel zijn: Ik ook!ber10e schreef:Droelie schreef:Nog 1 nachtje slapen en dan zie ik mijn lief eindelijk weer...
mie toe!!!!
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
nog twee nachtjes slapen en dan.... weekend! 
You put me outside my safety-zone
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
-
coupe soleil
Beetje off-topic, maar ik wens je vast veel succes voor de toekomst.Orchidee schreef: (...) Ik kan donderdag niet langskomen, ook al zou ik dat willen, want onze spouwmuren worden geisoleerd(...)
En @ hmprff: proficiat.