Nashville-verklaring (vh: Transgender)

Bezorgd

Re: Transgender (uit: Wist je dat......[7])

Bericht door Bezorgd »

Valcke schreef:Ik begrijp inmiddels dat de eerder gepubliceerde lijst met namen ook namen bevat van personen die de verklaring niet (!) ondertekend hebben. Als dat klopt (en ik heb geen reden om eraan te twijfelen), dan is dit wel uitermate onzorgvuldig. Dan is er ook alle reden dat de lijst met ondertekenaars niet meer benaderbaar is.
Niet ondertekend of zich hebben teruggetrokken na eerdere ondertekening?

Als het eerste aan de order is, dat is zeker zeer onzorgvuldig.
DDD

Bericht door DDD »

Luther schreef:
Jantje schreef:Wat ik nou niet snap is dat er niemand van de ondertekenaars uitleg wil geven aan de media. De NOS heeft niemand te spreken gekregen. Waarom wil men dat niet in de publiciteit toelichten? Ik zou het zo doen, en desnoods vanavond ook nog bij Jinek gaan zitten. Als je dan zo'n verklaring uitgeeft, moet je niet schuchter achter de schermen blijven.
Inderdaad, Jantje, eens.
Maar ik vermoed dat men gezien de grote maatschappelijke en pastorale schade nu eerst intern zich aan het beraden is.
Dat het zó groot zou worden had niemand voorzien. dat de pastorale schade bij worstelde jongeren die Bijbels willen leven nu al zo schrijnend is, heeft men ooit beoogd.
Als het echt zo is, dat men dit niet voorzag, dan begin ik wel echt aan het gezonde verstand van de initiatiefnemers te twijfelen hoor.

Ik denk dat er iets heel anders is. Het blijkt dat de administratie niet op orde is en dat er lijsten met verkeerde namen circuleren. Ik kreeg hem gisteren al met enige verbazing toegestuurd.

En nu zijn natuurlijk sommige mensen die best een verklaring 'wel zijn, maar niet doen' hadden willen tekenen erg boos dat hun naam bezoedeld wordt met een verklaring als deze. Dat is dan niet het moment om op tv te komen.

Ik zou razend zijn. Maar dat geheel terzijde.
eilander
Moderator

Bericht door eilander »

Vanavond even afwachten. Een ondertekenaar gaat dan uitleg geven.
Mara

Bericht door Mara »

Jantje schreef:Wat ik nou niet snap is dat er niemand van de ondertekenaars uitleg wil geven aan de media. De NOS heeft niemand te spreken gekregen. Waarom wil men dat niet in de publiciteit toelichten? Ik zou het zo doen, en desnoods vanavond ook nog bij Jinek gaan zitten. Als je dan zo'n verklaring uitgeeft, moet je niet schuchter achter de schermen blijven.
Ik sluit niet geheel uit dat van der Staaij vanavond weleens bij Jinek aa zou kunnen schuiven.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Jantje
Verbannen

Bericht door Jantje »

eilander schreef:Vanavond even afwachten. Een ondertekenaar gaat dan uitleg geven.
Waar baseer je dat op?
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Valcke

Bericht door Valcke »

Bezorgd schreef:
Valcke schreef:Ik begrijp inmiddels dat de eerder gepubliceerde lijst met namen ook namen bevat van personen die de verklaring niet (!) ondertekend hebben. Als dat klopt (en ik heb geen reden om eraan te twijfelen), dan is dit wel uitermate onzorgvuldig. Dan is er ook alle reden dat de lijst met ondertekenaars niet meer benaderbaar is.
Niet ondertekend of zich hebben teruggetrokken na eerdere ondertekening?

Als het eerste aan de order is, dat is zeker zeer onzorgvuldig.
Ik had het over niet ondertekend (maar wel benaderd).
eilander
Moderator

Re: RE: Re: Transgender (uit: Wist je dat......[7])

Bericht door eilander »

Jantje schreef:
eilander schreef:Vanavond even afwachten. Een ondertekenaar gaat dan uitleg geven.
Waar baseer je dat op?
Op feiten.
Jantje
Verbannen

Re: RE: Re: Transgender (uit: Wist je dat......[7])

Bericht door Jantje »

eilander schreef:
Jantje schreef:
Waar baseer je dat op?
Op feiten.
Oké. Blijkbaar weet je meer dan ik. Ik ben benieuwd of het ook controleerbare feiten zijn.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Maanenschijn

Transgender (uit: Wist je dat......[7])

Bericht door Maanenschijn »

Jantje schreef:
eilander schreef:
Jantje schreef:
Waar baseer je dat op?
Op feiten.
Oké. Blijkbaar weet je meer dan ik. Ik ben benieuwd of het ook controleerbare feiten zijn.
De feiten zijn controleerbaar. Mogelijk zelfs twee media optredens. Bij wie of waar weet ik niet. Dat is niet (met mij) gecommuniceerd.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Jantje
Verbannen

Bericht door Jantje »

Oké, waar kan ik ze controleren?
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
huisman

Bericht door huisman »

eilander schreef:Hoezo uit de hand? Er is toch niemand zo naïef geweest om te denken dat deze verklaring waardering zou oogsten?
Precies, de seculiere pers en het OM zijn als het om het doden van ongeboren mensjes gaat afwezig. Dat past namelijk wel in hun denken maar opkomen voor de paradijsbloem ( het huwelijk) en daar op een Bijbelse maniet over spreken blijkt niet te kunnen. Zelfs het strafrecht kan ingezet worden....bizar.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Maanenschijn

Bericht door Maanenschijn »

Jantje schreef:Oké, waar kan ik ze controleren?
Vanavond, op het tv scherm. Pas als we het achter de rug is, kunnen we feitelijk vast stellen dat het zo was.

Als je verder de aankondiging hiervan niet in je mailbox hebt ontvangen, betekent het dat je niet tot de doelgroep behoort die deze aankondiging is toegezonden. Dan zit er niks anders op dan afwachten ;)
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Jantje
Verbannen

Bericht door Jantje »

Maanenschijn schreef:
Jantje schreef:Oké, waar kan ik ze controleren?
Vanavond, op het tv scherm. Pas als we het achter de rug is, kunnen we feitelijk vast stellen dat het zo was.

Als je verder de aankondiging hiervan niet in je mailbox hebt ontvangen, betekent het dat je niet tot de doelgroep behoort die deze aankondiging is toegezonden. Dan zit er niks anders op dan afwachten ;)
Daar schiet ik dan weinig mee op. Ik heb namelijk geen tv-scherm.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Wim Anker

Bericht door Wim Anker »

In ieder geval wordt ook duidelijk dat PVV en FvD christenen meer vrijheid gunnen dan D66, GL, PvdA en VVD.
Jantje
Verbannen

Bericht door Jantje »

Wim Anker schreef:In ieder geval wordt ook duidelijk dat PVV en FvD christenen meer vrijheid gunnen dan D66, GL, PvdA en VVD.
Bij die laatste 4 partijen hoort helaas ook nog het CDA.
Was getekend,
uw medeforummer Jantje
Plaats reactie