Beginnen met een lekker bad?Breekijzertje schreef:Ik weet eerlijk gezegd niet waar ik moet beginnen.
Misschien laat ik het dit jaar wel achterwege.
Vind het altijd een flinke klus......je bent er toch al snel weer een maand mee bezig.
De voorjaarsschoonmaak: doe jij er nog aan mee?
Re: De voorjaarsschoonmaak: doe jij er nog aan mee?
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Hen die slim zijn huren schoonmaak kabouters in , zij maken het huis brandschoon en zodanig dat het huis weer zeer verliefd op je is door alle schoonheid wat het huis uitstraalt dankzij de schoonmaakkabouters ;40 euri per uur, maar je heb dan ook wat.Een brandschoon huis wat verliefd op je is, wat wil je nog meer. :|
-
:shock: 40 euro voor een schoonmaak kabouter! Dat moet je helemaal niet doen! Van de week liep ik over een idylisch paadje door een groot donker bos. De zonnestralen kwamen tussen het bladerdek van de bomen door. Onverwacht hoorde ik een zacht stemmetje. Het zong een liedje. Voorzichtig knielde ik, om te kijken waar dit helder liedje vandaan kwam. Vlak voor mijn knieën zat onder een rood met wite paddestoel een klein mannetje. Naast hem stond een vrouwtje dat iets kleiner was. Ik vroeg hen of ze hier woonde. Dat klopte, vertelden ze me. Ze vertelden mij hun levensverhaal. Jaren lang hadden ze in een grote villa gewoond bij een aardige oudere mevrouw. De vrouw moest verhuizen, en daardoor waren deze kaboutertjes verplicht om weer in het bos te gaan wonen. Twee jaar geleden is het nu, maar in het grote bos kunnen ze nog steeds niet wennen. Omdat er direct een klik was tussen de kabouters en mij bood ik ze aan om met mij mee te gaan. Nu wonen ze gezellig om mijn balkon tussen de aardbeien plantjes. Elke dag maken ze mijn huis blinkend schoon. Het is wel improviseren. De stofzuiger is te groot en te zwaar voor hun, de treden van de keukentrap zijn veel te hoog. De kaboutertjes zijn aardig creatief. Van haren die ze tegenkomen maken ze een touwladder en bezem. De ramen maken ze schoon met regenwater en stukjes krant. Kom maar eens langs, dan zal je zien hoe schoon het is! Alleen achter de kasten maak ik het zelf schoon die zijn nl. net iets te zwaar om te verschuiven.Adorote schreef:Hen die slim zijn huren schoonmaak kabouters in , zij maken het huis brandschoon en zodanig dat het huis weer zeer verliefd op je is door alle schoonheid wat het huis uitstraalt dankzij de schoonmaakkabouters ;40 euri per uur, maar je heb dan ook wat.Een brandschoon huis wat verliefd op je is, wat wil je nog meer. :|
Dus mijn advies is: Goed kijken in het bos, wie weet kom je kabouters tegen die graag in een grote mensen huis willen wonen. Dat scheelt weer 40 euro!
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Edele Strijdster
:shock: 40 euro voor een schoonmaak kabouter! Dat moet je helemaal niet doen! Van de week liep ik over een idylisch paadje door een groot donker bos. De zonnestralen kwamen tussen het bladerdek van de bomen door. Onverwacht hoorde ik een zacht stemmetje. Het zong een liedje. Voorzichtig knielde ik, om te kijken waar dit helder liedje vandaan kwam. Vlak voor mijn knieën zat onder een rood met wite paddestoel een klein mannetje. Naast hem stond een vrouwtje dat iets kleiner was. Ik vroeg hen of ze hier woonde. Dat klopte, vertelden ze me. Ze vertelden mij hun levensverhaal. Jaren lang hadden ze in een grote villa gewoond bij een aardige oudere mevrouw. De vrouw moest verhuizen, en daardoor waren deze kaboutertjes verplicht om weer in het bos te gaan wonen. Twee jaar geleden is het nu, maar in het grote bos kunnen ze nog steeds niet wennen. Omdat er direct een klik was tussen de kabouters en mij bood ik ze aan om met mij mee te gaan. Nu wonen ze gezellig om mijn balkon tussen de aardbeien plantjes. Elke dag maken ze mijn huis blinkend schoon. Het is wel improviseren. De stofzuiger is te groot en te zwaar voor hun, de treden van de keukentrap zijn veel te hoog. De kaboutertjes zijn aardig creatief. Van haren die ze tegenkomen maken ze een touwladder en bezem. De ramen maken ze schoon met regenwater en stukjes krant. Kom maar eens langs, dan zal je zien hoe schoon het is! Alleen achter de kasten maak ik het zelf schoon die zijn nl. net iets te zwaar om te verschuiven.edele strijdster schreef:Adorote schreef:Hen die slim zijn huren schoonmaak kabouters in , zij maken het huis brandschoon en zodanig dat het huis weer zeer verliefd op je is door alle schoonheid wat het huis uitstraalt dankzij de schoonmaakkabouters ;40 euri per uur, maar je heb dan ook wat.Een brandschoon huis wat verliefd op je is, wat wil je nog meer. :|
Dus mijn advies is: Goed kijken in het bos, wie weet kom je kabouters tegen die graag in een grote mensen huis willen wonen. Dat scheelt weer 40 euro

Re: De voorjaarsschoonmaak: doe jij er nog aan mee?
En de najaarsschoonmaak dan, daar schijnen ook steeds méér dames verwoed mee aan de slag te gaan................
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60