Zeebeving Azië

Lambertus

Bericht door Lambertus »

Hoi Matthijs
nee, die moeite neem ik echt niet. Dan zou ik eerst die RD moeten opzoeken tussen het oud-papier en dan ook nog eens zitten over tikken.

Ik zou zeggen lamerbertus: vergeet het maar!

(kun je op twee manieren opvatten)
Dat zou nou juist voor mij de drive zijn om het wel te doen en je kent me al wat langer dan vandaag (vorige naam) dan weet je dat ik zeer zeker zou antwoorden

Maar goed da´s jouw keuze het belangrijkste is dat de getroffen landen geholpen worden wan t het is vreslijk en kreeg (ja zelfs ik met me gr...b... tranen in me ogen van gezinnen die een gezinslid missen. En daarom Matthijs vond ik jou uitleg aan het geheel wat moeilijk begrijp je me ?

Groet
Bart
jacob

Bericht door jacob »

Oorspronkelijk gepost door nicname
Oorspronkelijk gepost door anemoon
Oorspronkelijk gepost door Jelle
Ik hoop dat velen die hier hun mening over hebben ook de betreffende gironummers niet zullen vergeten.
Ik heb inmiddels mijn dcohter zover gekregen dat wanneer zij met oud en nieuw bij elkaar komen met vrienden en vriendinnen dat er een pot zal staan waarin zij het geld kunnen doen wat ze uitsparen door geen vuurwerk te kopen. Ook op deze wijzen is het mogelijk te zorgen voor de financiele mogelijkheden om daar hulp en goederen te brengen.
en dit is toch ook wel weer een zeldzaam staaltje van fraaiigheid...

anderen wijzen op een gironummer
bussen plaatsen waar anderen geld in moeten doen
en het zelfs zo ver weten te schoppen dat ook anderen de bussen nog moeten neerzetten...

je blijft lachen, bij tijden, op osw...

maar wat ik vragen wil:
hoeveel geld heb je al gestort op het gironummer en/of in die bussen?

:cool:
Hoe bedoel je dit??????
nou ik denk dat anemoon bedoelt dat ze zo lekker op d'r poen zit, en er niet wenst af te gaan voor de bus van Jelle :,:,:!:!
jacob

Bericht door jacob »

als je goed gelezen had zou je gezien hebben dat jelle zelfs zelf geen bus had...
hmmm hij rept er niet over. Dat wil volgens mij volstrekt niet zeggen dat dat ook werkelijk niet het geval is. :+:+:+

[Aangepast op 30/12/04 door jacob]
nicname

Bericht door nicname »

Oorspronkelijk gepost door nicname
Oorspronkelijk gepost door Jelle
Ik hoop dat velen die hier hun mening over hebben ook de betreffende gironummers niet zullen vergeten.
Ik heb inmiddels mijn dcohter zover gekregen dat wanneer zij met oud en nieuw bij elkaar komen met vrienden en vriendinnen dat er een pot zal staan waarin zij het geld kunnen doen wat ze uitsparen door geen vuurwerk te kopen. Ook op deze wijzen is het mogelijk te zorgen voor de financiele mogelijkheden om daar hulp en goederen te brengen.
en dit is toch ook wel weer een zeldzaam staaltje van fraaiigheid...

anderen wijzen op een gironummer
bussen plaatsen waar anderen geld in moeten doen
en het zelfs zo ver weten te schoppen dat ook anderen de bussen nog moeten neerzetten...

je blijft lachen, bij tijden, op osw...

maar wat ik vragen wil:
hoeveel geld heb je al gestort op het gironummer en/of in die bussen?

:cool:
Hoe bedoel je dit??????
nou nickname
ik vond het gewoon humor dat jelle schreef dat anderen geld in bussen moesten gooien, en bussen moesten plaatsen
meteen reageerde daarop weer iemand die zei dat er zelfs een melkbus was geplaatst omdat tukker er zou komen....

iedereen had dus zo zijn bussen klaarstaan voor de ander (!) zodat die er wat kon indien
en ik zag daar wat humor in
maar dat kwartje viel niet, althans niet in die bussen...
Bedankt voor je uitleg. 'k Snap 'm. Tja, we zijn niet allemaal zo vlug van begrip....Eind van 't jaar heej ;)...:D
nicname

Bericht door nicname »

Matthijs bedoelt denk ik dit artikel, wat ik net als hij heel treffend vond.

[quote]Kerkbezoek redt wezen van vloedgolf
Buitenlandredactie
Geplaatst: 28-12-2004 | 11:32 Laatst gewijzigd: 28-12-2004 | 11:32PARIYANEEVANAI - Het Srilankaanse weeshuis is weggevaagd door de vloedgolf, maar de meisjes die het bewoonden zijn aan de dood ontsnapt.

Op het moment van de ramp zaten zij in de kerk bij het hoger gelegen jongensweeshuis.
.
Door een wonder hebben zeker elf weeskinderen en hun begeleiders de 6 meter hoge golf die over het kustdorpje Pariyaneevanai sloeg, overleefd. Pariyaneevanai ligt aan de oostkust van Sri Lanka bij de stad Batticaloa, een van de zwaarst getroffen gebieden in Sri Lanka.
.
De berichtgeving uit de regio is mager. Een woordvoerder van de reformatorisch stichting Ceylon Christian Care Foundation die anoniem wil blijven heeft gisteren echter contact gehad met ds. Jeyanesan uit het nabijgelegen Batticaloa. „De predikant is onze contactpersoon. Hij is naar Pariyaneevanai gereisd om te kijken hoe het met onze meisjes- en jongensweeshuizen is. Hij vertelde dat er zeker al 4000 doden zijn geborgen in het gebied en dat hij op weg naar het dorp overal lichamen heeft zien liggen.â€
Lambertus

Bericht door Lambertus »

Dit is zeker en wonder en te danken aan God
Lecram

Bericht door Lecram »

Met een collega had ik het zojuist over het geven van een gift voor Azie. Hij stort wel 10 euro! Terwijl hij duizenden euro's per maand verdient en zijn vrouw ook nog eens 3 dagen werkt.

Doorpratend zei hij dat hij wel eens iets voor het wereld natuurfonds doet. Want er zijn zoveel goede doelen dat je maar beter niets kan storten.:#

Onvoorstelbaar ......
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door Lecram
Met een collega had ik het zojuist over het geven van een gift voor Azie. Hij stort wel 10 euro! Terwijl hij duizenden euro's per maand verdient en zijn vrouw ook nog eens 3 dagen werkt.

Doorpratend zei hij dat hij wel eens iets voor het wereld natuurfonds doet. Want er zijn zoveel goede doelen dat je maar beter niets kan storten.:#

Onvoorstelbaar ......

Dit vind ik zwak van jou Lecram. Een beetje je collega zwart maken.

Geef jij een aan hoeveel jij al gegeven hebt dan?? Jij verdiend ook meer dan 1000 euri per maand
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Oorspronkelijk gepost door Lecram

Onvoorstelbaar ......

Dit vind ik zwak van jou Lecram. Een beetje je collega zwart maken.

Geef jij een aan hoeveel jij al gegeven hebt dan?? Jij verdiend ook meer dan 1000 euri per maand
Ik heb het hem wel verteld, ja. En dat is een veelvoud van dat tientje. En het is een extra gift, naast de maandelijkse giften.

Overigens maak ik hem niet zwart, want niemand weet wie hij is. Het gaat me erom hoe mensen kunnen denken over geven van giften.
Lecram

Bericht door Lecram »

Of ze zeggen dat ze al met een loterij meedoen waarvan een deel naar een goed doel gaat......
Lecram

Bericht door Lecram »

nee, de mensen die ik bedoel zijn tegen loterijen...
De mensen die ik bedoel niet.
Lambertus

Bericht door Lambertus »

Iedere IBMer leverd een bedrag in van zijn salaris daar zijn ze gisteren mee begonnen en de stand vanochtend was al 34000 euries Geweldig toch!

Ik hoop dat dat het tienvoudige opgeleverd zal worden daar er zo ´n 5000 man bij IBM Nederland werkt
Plaats reactie