Overleden docent in Den Haag

marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Juist
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
limosa

Bericht door limosa »

o n g e l o f e l ij k . . . . . . . . . . .

net in het nieuws:

De politie in Den Haag heeft vanochtend een demonstratie voor Murat uitelkaar gedreven. Voor het Terracollege betuigden een tiental jongeren hun steun voor Murat.

Ze hadden op een autoraam een groot papier geplakt waarop stond geschreven 'Murat we love you'. Ook riepen ze: 'Wij willen Murat' en 'We love you Murat'. Om hun leuzen bij te staan, sloegen ze op auto's.

Volgens de politie is er ingegrepen omdat er voor de demonstratie geen vergunning was aangevraagd.
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?

Dit slaat echt alles.

Zal maar niet zeggen wat ik denk. Moven met dat volk, heb het echt helemaal gehad met ze. Die mensen horen hier niet te zijn. Enkele ticket timboektoe.

Bah, en dan zijn er ook nog mensen die deze klootzakken een hand boven het hoofd houden.
kridje
Contacteer:

Bericht door kridje »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje
:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?

Dit slaat echt alles.

Zal maar niet zeggen wat ik denk. Moven met dat volk, heb het echt helemaal gehad met ze. Die mensen horen hier niet te zijn. Enkele ticket timboektoe.

Bah, en dan zijn er ook nog mensen die deze klootzakken een hand boven het hoofd houden.
Dit zijn vrienden van Murat dus logisch dat ze hem steunen. Dit zijn duidelijk rotte appels.
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Hoe komen ze toch aan die slechte naam gaaaaaaaaaaaaaaaap:mad2::mad2:
Billy

Bericht door Billy »

Oorspronkelijk gepost door limosa
o n g e l o f e l ij k . . . . . . . . . . .

net in het nieuws:

De politie in Den Haag heeft vanochtend een demonstratie voor Murat uitelkaar gedreven. Voor het Terracollege betuigden een tiental jongeren hun steun voor Murat.

Ze hadden op een autoraam een groot papier geplakt waarop stond geschreven 'Murat we love you'. Ook riepen ze: 'Wij willen Murat' en 'We love you Murat'. Om hun leuzen bij te staan, sloegen ze op auto's.

Volgens de politie is er ingegrepen omdat er voor de demonstratie geen vergunning was aangevraagd.

dit was natuurlijk te voorspellen.

( wilde het gisteren al zeggen op het forum maar wilde me inhouden voor dat ik verwijten kreeg dat ik vooroordelen had...................................)

nu hoor ik nursje niet meer..............

tis toch te schandalig voor woorden!!!!!!

D'R UIT MET DIE GASTEN EN SCHNELL BITTE!!!!!

een groot probleem met die gasten.

TIS NIKS en TWORD NOOIT WAT!!!!

dit is toch niet normaal voor!!

overigens was dit natuurlijk te voorspellen...

tuuuuurlijk is die Murat zielig en is en blijftet een toffe gozer:?:?:?:?:?:?

hij is "immers een van ons"

mensen let nou eens op:

die cultuurrrrr van die gasten is anders; en al zijn ze dan al Nederlander op papier in hun hoofd en in hun hart zijn ze ANDERS !!!!!!!!!!!11

:cool::cool::cool::cool::cool::cool::?:?:?:?:?:?:?:?:mad2::mad2::mad2::mad2::mad2::mad2::mad2::mad2::mad2:

ik word gek van deze discussie!!!!

laten we in vredesnaam die problemen NOEMEN en OPLOSSEN met die lui..

en linkse rakkers:

LEVE de MULTI CULTURELE SAMENLEVING he!!

dit willen jullie toch zo graag:pu:pu:pu:pu

[Aangepast op 15/1/04 door Billy]
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Billy

Bericht door Billy »

zien er nou niet bepaald gezagsgetrouw uit..........................

http://www.nu.nl/img.db?260709+s(234!x170!)

[Aangepast op 15/1/04 door Billy]
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Als ze zo graag bij hun Murat willen zijn . Oppakken dat tuig en gooi ze bij hem in de cel.

Nursje is idd erg stil.

Leve de multiculturele samenleving!!!!!:stu:stu:stu
Billy

Bericht door Billy »

jajaja je kan zeggen wat je wilt in Nederland ; onbegrenst!!!

moet je indenken hoe dit is om te lezen voor de familie van die leraar

Leerlingen nemen het op voor Murat

DEN HAAG - De politie heeft ongeveer dertig leerlingen die donderdagochtend voor het Terra College aan de Beresteinlaan hun sympathie betuigden voor de verdachte Murat, uit elkaar gehaald.

De leerlingen hadden op een autoraam een groot papier geplakt waarop staat 'Murat we love you'. Ook riepen ze: 'Wij willen Murat' en 'We love you Murat'. Om hun leuzen bij te staan, sloegen ze op auto's.

Ze zijn erg boos dat Murat zo slecht wordt afgeschilderd. Volgens hen heeft Van Wieren het zelf uitgelokt. "Elke pauze sprak Van Wieren hem aan. Murat heeft op alle manieren geprobeerd om zijn problemen op te lossen, maar iedereen heeft een grens", zegt een van hen.

De scholieren zijn van plan om vrijdag tijdens de herdenkingsdienst op de school grote foto's van Murat mee te nemen. "Hij was onze man en deed geen vlieg kwaad." Volgens de leerlingen zou dit de enige optie voor Murat zijn geweest. "Als hij van school af zou gaan, zou hij al zijn vrienden achterlaten. We hopen dat hij snel weer vrij komt."

Bij het schoolgebouw zijn een stuk of zes agenten aanwezig die ervoor zorgen dat de jongeren niet in grote groepen samenscholen. Als ze dat wel doen, worden ze opgepakt, liet een agent weten. Volgens een politiewoordvoerder is voor elke demonstratie een vergunning nodig en die ontbreekt voor deze bijeenkomst.

Directeur G. van Miltenburg kwam even naar buiten om de leerlingen een hart onder de riem te steken. Hij vindt het goed dat ze praten en ze mogen zeggen wat ze willen, zo zei hij tegen de jongeren.

De 16-jarige Erkan, vriend van Murat, vertelt donderdagochtend dat hij naast Murat stond tijdens de schietpartij. "Murat had een pistool. Ik kon hem niet tegenhouden, want dan zou ik zelf ook een kogel door mijn hoofd hebben gekregen."

Volgens Erkan was Murat de leider van de klas en trok hij veel met hem op. "Murat was altijd de pineut. Ze pakken altijd de grootsten en laten je nooit uitpraten." Erkan vertelt dat zijn vriend dinsdagochtend nog ruzie had met de conciërge, omdat Murat een peuk in de aula zou hebben gegooid. "Toen heb ik nog tegen hem gezegd dat ie rustig moest gaan zitten. Daarna heb ik hem niet meer gezien."

tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Hoho Billy, je mag veel zeggen, maar je mag niet discrimineren. :(:(

Wanneer wordt ook links Nederland eens wakker en geven ze toe dat het toch niet zo goed gaat.

tukker
nursje

Bericht door nursje »

Ik wil dan wel de eerste zijn om toe te geven dat het zo niet gewerkt heeft hoor(want ik begreep dat ik bij de linksen hoor?????).
Maar wat ik nog steeds denk is dat we het menselijk aspect niet uit het oog moeten verliezen.
En wat er vandaag weer in Den Haag gebeurd is vond ik echt vreselijk om te horen.
Dat is inderdaad ook niet de weg.
Maar ik schrik er wel van als ik bij een aantal mensen hier zo openlijk de haat bemerk tegen allochtonen. En als ik dan ergens lees dat ik wat concreter moet zijn en neit over ze en jullie mag praten dan pas ik daarvoor. Ik denk dat die mensen zich wel aangesproken voelen (let op dit word een grapje voor jullie dar massaal over vallen) Straks zoeken ze mijn huis op joh!!!
Maar nee ik denk dat nu ewl duidelijk is dat het zo met nederland niet goed gaat en dat we daar wat aan moeten doen. Alleen wat daar zijn de meningen wat over verdeeld
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Geef eens concreet aan hoe we dit probleem moeten oplossen dan????????
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Las net het volgende:

Werknemer Praxis in Delft doodgestoken

Bij de Praxis aan de Nijverheidsstaat in Delft is een 41-jarige man doodgestoken, dat heeft de politiewoordvoerder zojuist gemeld. De politie kan nog niets zeggen over de toedracht tot de moord, de politie heeft nog geen mogelijke dader kunnen aanhouden.

het is toch niet te geloven.
nursje

Bericht door nursje »

Laat ik nou leven met de gedachte dat ik dt gister ook al gedaan heb.
Maar goed ik zal wel weer een aantal dingen noemen:
Begin bij de basis van het opvoeden. Dus leer de kinderen thuis hun normen en waarden.
Steld duidelijke en strakke regels en zorg ervoor dat de consequenties duidelijk zijn.
Straf strenger. Een tijd in de gevangenis moet geen pretje zijn.
IK ben dus dan weer niet voor werk/strafkampen. Ik ben namelijk van mening dat men alleen van hard werken niks leert. Er zal zeer duidelije therapie gegeven moeten worden waarin mensen die al jaren delicten plegen moeten leren dat hun daden fout zijn en ze dus een gedrags verandering moeten ondergaan.
tukkertje
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

En jij denkt dus nog steeds dat je zulk tuig met praten kunt veranderen.

No way
Plaats reactie