Nieuwe lay-out OSW!!!!
Pcies, laten we het maar in die categorie houden, wat je al niet in een plaatje kunt zien.pffff, dit is echt niet boeiend dus.Oorspronkelijk gepost door nicnameValt onder de categorie: Lekker boeiend!Oorspronkelijk gepost door takkieIk weet het ook niet hoor nicname, misschien bedoelen ze dit n.a.v de topic Strand en zwembad onverantwoord ofzo:pu:puOorspronkelijk gepost door nicname
Wat bedoelen jullie dan? Dat er minstens tien kinderen bij moeten spelen??? Of dat spelen niet kan? Of dat spelen op het strand niet kan? Even concreet...
Ik vind het wel mooi hoor, zo!
Oorspronkelijk gepost door Pim
Erg vergezocht, maar nu de associatie eenmaal gelegd is, lijkt het me betere het plaatje te wijzigen.
wie verzint er nu zo iets?
kan alleen maar uit twente komen zulke gedachten:D:D:D:D:D:D
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Ik zag het eerst ook niet. Net zoals ik eerst ook niet zag dat er een voorpagina van een blad naast staat. Ik kijk nooit de versiering van een site. Ik verbaasde me er meer over dat er een plaza naar me vernoemd was....
En zelfs als alleen zieken in het hoofd het zouden moeten zien, dan zou ik het nog veranderen. Voor die zieken.
En zelfs als alleen zieken in het hoofd het zouden moeten zien, dan zou ik het nog veranderen. Voor die zieken.