Nieuwe lay-out OSW!!!!

refo

Bericht door refo »

Het gekke is dat op de refoplaza site verder allemaal heel fleurige logootjes te zien zijn.

Als je de site het imago van een zorgeloze gezinssite wilt geven zijn er vast veel mooiere en duidelijker plaatjes.
nicname

Bericht door nicname »

Ja, dat zag ik ook. Nou ja, voor jou uitleg (Refo) had ik geen negatieve gedachten bij het plaatje ;).
Maar misschien kunnen de Admins een paar mogelijke plaatjes op OSW zetten en dan een Poll erbij, dan kunnen we eerlijk stemmen....:D:!
takkie

Bericht door takkie »

Oorspronkelijk gepost door nicname
Oorspronkelijk gepost door takkie
Oorspronkelijk gepost door nicname
Wat bedoelen jullie dan? Dat er minstens tien kinderen bij moeten spelen??? Of dat spelen niet kan? Of dat spelen op het strand niet kan? Even concreet...
Ik weet het ook niet hoor nicname, misschien bedoelen ze dit n.a.v de topic Strand en zwembad onverantwoord ofzo:pu:pu
Valt onder de categorie: Lekker boeiend!

Ik vind het wel mooi hoor, zo!
Pcies, laten we het maar in die categorie houden, wat je al niet in een plaatje kunt zien.pffff, dit is echt niet boeiend dus.
Billy

Bericht door Billy »

Oorspronkelijk gepost door Pim
Erg vergezocht, maar nu de associatie eenmaal gelegd is, lijkt het me betere het plaatje te wijzigen.

wie verzint er nu zo iets?

kan alleen maar uit twente komen zulke gedachten:D:D:D:D:D:D
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Behoorlijk ziek allemaal!

Een 'breekje' van Breekijzertje
Lecram

Bericht door Lecram »

Je moet wel redelijk ziek zijn in je hoofd als je iets onzedelijks in dit plaatje ziet.

Als je dat per se zo wilt zien zal je toch echt op andere sites moeten zijn. Maar leg dan wel een opengeslagen bijbel voor je neer.
Daphne

Bericht door Daphne »

Wie hier over valt mag wel eens naar zich laten kijken zeg :(:(:(:(:(:(:( rare lui
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
refo

Bericht door refo »

Ik zag het eerst ook niet. Net zoals ik eerst ook niet zag dat er een voorpagina van een blad naast staat. Ik kijk nooit de versiering van een site. Ik verbaasde me er meer over dat er een plaza naar me vernoemd was....

En zelfs als alleen zieken in het hoofd het zouden moeten zien, dan zou ik het nog veranderen. Voor die zieken.
Kevertje

Bericht door Kevertje »

'k Snap werkelijk niet waar ze over zeuren!

Vindt et juist n mooi plaatje!
Adorote

Bericht door Adorote »

Oorspronkelijk gepost door Kevertje
'k Snap werkelijk niet waar ze over zeuren!

Vindt et juist n mooi plaatje!

Inderdaad gezeur om niks.

Het is prachtig zo,hulde voor de makers.
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Maninne

Nu doen ze het met mij!!!:,:,:,

dit vind ik weer sneu :,:,:,:, :u
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Ziet er leuk uit...

is er nu sprake van een samenwerkingsverband?

Is dat nieuw?
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Tirzah

Bericht door Tirzah »

Lay-out ziet er fantastisch uit! Compliment voor de maker :D
Plaats reactie