Ervoor of erachter mag je zelf kiezen.Oorspronkelijk gepost door Lecram
Jij hebt er toch bijna zelfs 3? Of staat er dan een aantal achter je naam?
Ik zal eens vragen of je met die 3 letters ook met jacquet in de kerk mag komen.
Haha leuke theorie. moest er wel om lachen.:u:uOorspronkelijk gepost door JongereTheoretisch gezien is het makkelijker om te stijgen dan om te zakken. Zakken is een onnatuurlijke beweging die tegen de normale houding ingaat. Stijgen - beter bekend als op je tenen staan - gaat met de normale houding mee. Bij het op je tenen staan draait het voetgewricht makkelijk in de juiste houding, dit kost dus minder moeite. Aangezien in een huwelijk altijd de vreemdzaamste weg gekozen moet worden, en aangezien dit (het stijgen, Jng.) de weg is weg van de minste weerstand die zo voor de minste inspanning en daardoor voor de minste onenigheid zorgt, heeft Vlinder dus voor de beste mogelijkheid gekozen.Oorspronkelijk gepost door GianWat heeft dat met lang zijn te maken, om gelijk uit te komen?Oorspronkelijk gepost door vlinder
je vrouw is langer dan jij . grappig. Moet je lekker op je tenen gaan staan.....
Dan kan de vrouw toch ook gewoon zakken?
[Aangepast op 12/4/05 door Jongere]
Bij het zakken steken ook de knieen vooruit, zodat de afstand weer vergroot wordt.Oorspronkelijk gepost door JongereTheoretisch gezien is het makkelijker om te stijgen dan om te zakken. Zakken is een onnatuurlijke beweging die tegen de normale houding ingaat. Stijgen - beter bekend als op je tenen staan - gaat met de normale houding mee. Bij het op je tenen staan draait het voetgewricht makkelijk in de juiste houding, dit kost dus minder moeite. Aangezien in een huwelijk altijd de vreemdzaamste weg gekozen moet worden, en aangezien dit (het stijgen, Jng.) de weg is weg van de minste weerstand die zo voor de minste inspanning en daardoor voor de minste onenigheid zorgt, heeft Vlinder dus voor de beste mogelijkheid gekozen.Oorspronkelijk gepost door GianWat heeft dat met lang zijn te maken, om gelijk uit te komen?Oorspronkelijk gepost door vlinder
je vrouw is langer dan jij . grappig. Moet je lekker op je tenen gaan staan.....
Dan kan de vrouw toch ook gewoon zakken?
[Aangepast op 12/4/05 door Jongere]
Vind het echt een leuke jurk jou pak ook trouwensOorspronkelijk gepost door arend
nou oké, op veler verzoek zet ik het plaatje wel terug. maar dan ajb geen flauwe of verveldende opmerkingen hier. dat doe je maar via u2u. ik heb er geen enkele behoefte aan dat nav mijn bruiloft hier gediscussierd wordt over de jurk.
edit
Trouwens: hij was helemaal niet bloot; het is een hele nette jurk.
[Aangepast op 12/4/05 door arend]
[Aangepast op 12/4/05 door arend]
Oorspronkelijk gepost door nicnameNou hopen dat Pim 'm nog pastOorspronkelijk gepost door Assie
Ik probeer m'n broertje al warm te maken dat hij vraagt of het hele 'gevolg' in jacquet gaat. Kan ik het nog eens aan. Leuk hoor.
ow jah pim!!!
vandaar dat tie het er heel de tijd over heb :,![]()
:eur
(Ken jij Pim z'n broer dan As?????:P)
Leuke originele opvatting! Doet me denken aan een Lucky Luke die ik pas las. Als je getrouwd bent ga je samen de problemen oplossen die je niet gehad had als je niet getrouwd was.Oorspronkelijk gepost door Matthijs
waarom is getrouwd zijn leuk?
heb drie jaar lang verkering gehad, toen uit was besefte ik pas wat ik aan vrijheid gemist heb in die drie jaar. Dat was dan alleen de verkeringstijd... Getrouwd zijn lijkt me nog veel erger.
Goed, zo dacht ik natuurlijk niet toen we gelukkig verkering hadden.. Maar ik moet er werkelijk waar niet aan denken om voor m'n dertigste al getrouwd te zijn.
Misschien ben ik wel een geboren vrijgezel, wie weet! Maar ik maak me daar ook echt geen zorgen over. Ik heb andere dingen aan mijn hoofd om verliefd te zijn e.d. zaken..
Groeten,
Matthijs
Zat je zo onder de plak? :,Oorspronkelijk gepost door Matthijs
heb drie jaar lang verkering gehad, toen uit was besefte ik pas wat ik aan vrijheid gemist heb in die drie jaar. Dat was dan alleen de verkeringstijd... Getrouwd zijn lijkt me nog veel erger.
Goed, zo dacht ik natuurlijk niet toen we gelukkig verkering hadden.. Maar ik moet er werkelijk waar niet aan denken om voor m'n dertigste al getrouwd te zijn.
Misschien ben ik wel een geboren vrijgezel, wie weet! Maar ik maak me daar ook echt geen zorgen over. Ik heb andere dingen aan mijn hoofd om verliefd te zijn e.d. zaken..
Groeten,
Matthijs
Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Groeten,
Matthijs