getrouwd!

Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door Lecram

Jij hebt er toch bijna zelfs 3? Of staat er dan een aantal achter je naam?
Ervoor of erachter mag je zelf kiezen.

Ik zal eens vragen of je met die 3 letters ook met jacquet in de kerk mag komen.
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
vlinder

Bericht door vlinder »

Memento, nu hoor je het, iedereen doet een stop om dus jij ook:sne:sne:sne
vlinder

Bericht door vlinder »

Oorspronkelijk gepost door Jongere
Oorspronkelijk gepost door Gian
Oorspronkelijk gepost door vlinder
je vrouw is langer dan jij . grappig. Moet je lekker op je tenen gaan staan.....
Wat heeft dat met lang zijn te maken, om gelijk uit te komen?
Dan kan de vrouw toch ook gewoon zakken?
Theoretisch gezien is het makkelijker om te stijgen dan om te zakken. Zakken is een onnatuurlijke beweging die tegen de normale houding ingaat. Stijgen - beter bekend als op je tenen staan - gaat met de normale houding mee. Bij het op je tenen staan draait het voetgewricht makkelijk in de juiste houding, dit kost dus minder moeite. Aangezien in een huwelijk altijd de vreemdzaamste weg gekozen moet worden, en aangezien dit (het stijgen, Jng.) de weg is weg van de minste weerstand die zo voor de minste inspanning en daardoor voor de minste onenigheid zorgt, heeft Vlinder dus voor de beste mogelijkheid gekozen.

[Aangepast op 12/4/05 door Jongere]
Haha leuke theorie. moest er wel om lachen.:u:u

alleen kleine correctie: Ik kies er niet voor hoor, mijn memento kan lekker ook bukken met zijn 2 meter en ik met ong. 1,67 Geeft gewoon een voldaan gevoel als hij moet bukken.......haha grapje hoor :,:,;)

een fladder van vlinder
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Jongere
Oorspronkelijk gepost door Gian
Oorspronkelijk gepost door vlinder
je vrouw is langer dan jij . grappig. Moet je lekker op je tenen gaan staan.....
Wat heeft dat met lang zijn te maken, om gelijk uit te komen?
Dan kan de vrouw toch ook gewoon zakken?
Theoretisch gezien is het makkelijker om te stijgen dan om te zakken. Zakken is een onnatuurlijke beweging die tegen de normale houding ingaat. Stijgen - beter bekend als op je tenen staan - gaat met de normale houding mee. Bij het op je tenen staan draait het voetgewricht makkelijk in de juiste houding, dit kost dus minder moeite. Aangezien in een huwelijk altijd de vreemdzaamste weg gekozen moet worden, en aangezien dit (het stijgen, Jng.) de weg is weg van de minste weerstand die zo voor de minste inspanning en daardoor voor de minste onenigheid zorgt, heeft Vlinder dus voor de beste mogelijkheid gekozen.

[Aangepast op 12/4/05 door Jongere]
Bij het zakken steken ook de knieen vooruit, zodat de afstand weer vergroot wordt.

Tip: Neem een stoeprand, traptrede of de bank als opstapje.
timo

Bericht door timo »

Oorspronkelijk gepost door arend
nou oké, op veler verzoek zet ik het plaatje wel terug. maar dan ajb geen flauwe of verveldende opmerkingen hier. dat doe je maar via u2u. ik heb er geen enkele behoefte aan dat nav mijn bruiloft hier gediscussierd wordt over de jurk.

edit
Trouwens: hij was helemaal niet bloot; het is een hele nette jurk.

Afbeelding

[Aangepast op 12/4/05 door arend]

[Aangepast op 12/4/05 door arend]
Vind het echt een leuke jurk jou pak ook trouwens
HansB

Bericht door HansB »

Het lijken mij wel leuke mensen.
arend

Bericht door arend »

dat zijnhet ook. hele leuke lui. :D
Lizzy

Bericht door Lizzy »

Oorspronkelijk gepost door arend
dat zijnhet ook. hele leuke lui. :D
Zozo jij durft nogal wat te zeggen!!!
Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

Afbeelding
Assie

Bericht door Assie »

Ik probeer m'n broertje al warm te maken dat hij vraagt of het hele 'gevolg' in jacquet gaat. Kan ik het nog eens aan. Leuk hoor.

ow jah pim!!!

vandaar dat tie het er heel de tijd over heb :,
nicname

Bericht door nicname »

Oorspronkelijk gepost door Assie
Ik probeer m'n broertje al warm te maken dat hij vraagt of het hele 'gevolg' in jacquet gaat. Kan ik het nog eens aan. Leuk hoor.

ow jah pim!!!

Nou hopen dat Pim 'm nog past ;) :P:eur

(Ken jij Pim z'n broer dan As ;)?????:P)
Assie

Bericht door Assie »

Oorspronkelijk gepost door nicname
Oorspronkelijk gepost door Assie

ow jah pim!!!

Nou hopen dat Pim 'm nog past ;) :P:eur

(Ken jij Pim z'n broer dan As ;)?????:P)

uhm....
ja die kan ik heel goed ja....;)
Matthijs

Bericht door Matthijs »

waarom is getrouwd zijn leuk?
heb drie jaar lang verkering gehad, toen uit was besefte ik pas wat ik aan vrijheid gemist heb in die drie jaar. Dat was dan alleen de verkeringstijd... Getrouwd zijn lijkt me nog veel erger.
Goed, zo dacht ik natuurlijk niet toen we gelukkig verkering hadden.. Maar ik moet er werkelijk waar niet aan denken om voor m'n dertigste al getrouwd te zijn.

Misschien ben ik wel een geboren vrijgezel, wie weet! Maar ik maak me daar ook echt geen zorgen over. Ik heb andere dingen aan mijn hoofd om verliefd te zijn e.d. zaken..

Groeten,
Matthijs
Marjan

Bericht door Marjan »

Oorspronkelijk gepost door Matthijs
heb drie jaar lang verkering gehad, toen uit was besefte ik pas wat ik aan vrijheid gemist heb in die drie jaar. Dat was dan alleen de verkeringstijd... Getrouwd zijn lijkt me nog veel erger.
Goed, zo dacht ik natuurlijk niet toen we gelukkig verkering hadden.. Maar ik moet er werkelijk waar niet aan denken om voor m'n dertigste al getrouwd te zijn.

Misschien ben ik wel een geboren vrijgezel, wie weet! Maar ik maak me daar ook echt geen zorgen over. Ik heb andere dingen aan mijn hoofd om verliefd te zijn e.d. zaken..

Groeten,
Matthijs
Leuke originele opvatting! Doet me denken aan een Lucky Luke die ik pas las. Als je getrouwd bent ga je samen de problemen oplossen die je niet gehad had als je niet getrouwd was.
Be yourself, there are plenty of others.
Lassie

Bericht door Lassie »

Groeten,
Matthijs
Zat je zo onder de plak? :,
Lucy

Bericht door Lucy »

Groeten,
Matthijs

:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,

Die posting bewaren we Matt, voor als je nog eens gaat trouwen....!!
Plaats reactie