SmashingRefos
Pim,
Met hoeveel teams hebben jullie gespeeld? Ik vind de opbrengst bij jullie namelijk best wel hoog. Wij hadden in totaal 12 teams en elk persoon die mee speelde moest 5 euro betalen.
Trouwens het is echt een goed middel om jongeren erbij te betrekken die normaal niet erg veel binding hebben met het gemeenteleven. Deze jongeren waren ook heel positief en vonden dat we dit minimaal 1 keer per jaar moeten doen. Ik wil dus iedereen oproepen om het in ze eigen gemeente te organiseren! Het geeft duidelijk binding aan de kerkelijke gemeente.
Met hoeveel teams hebben jullie gespeeld? Ik vind de opbrengst bij jullie namelijk best wel hoog. Wij hadden in totaal 12 teams en elk persoon die mee speelde moest 5 euro betalen.
Trouwens het is echt een goed middel om jongeren erbij te betrekken die normaal niet erg veel binding hebben met het gemeenteleven. Deze jongeren waren ook heel positief en vonden dat we dit minimaal 1 keer per jaar moeten doen. Ik wil dus iedereen oproepen om het in ze eigen gemeente te organiseren! Het geeft duidelijk binding aan de kerkelijke gemeente.
Volgende week zaterdag is het weer zover................. de jaarlijkse volleybal avond van onze gemeente komt er weer aan, dan gaan we de strijd weer aan tegen een aantal andere teams uit onze gemeente.......
en ook tegen een team uit HIA...... bibber:#:#
Dit keer gaan we winnen Kridje!!!!!k heb een paar tips gejat van de site van HIA:D:D
Dit keer gaan we winnen Kridje!!!!!k heb een paar tips gejat van de site van HIA:D:D
Vorig jaar was een groot deel van de kerkenraad bij het toernooi van onze kerk actief. Genoeg om een eigen team te vormen:Oorspronkelijk gepost door Pim
Wij hadden het afgelopen vrijdagavond. Helaas maar 1 kerkenraadslid in de teams en dat nog wel uit een andere gemeente... Bij ons zijn ze dus niet echt sportief.
the Man In Black

Succes, Takkie! Je hebt nog een week om de theorie om te zetten in praktijk!Oorspronkelijk gepost door takkie
Volgende week zaterdag is het weer zover................. de jaarlijkse volleybal avond van onze gemeente komt er weer aan, dan gaan we de strijd weer aan tegen een aantal andere teams uit onze gemeente.......

Wij zijn er klaar voor!
Nu word ik toch nieuwsgierig waar je dan woont! :+Oorspronkelijk gepost door Matthijs
leuk zulke volleybalwedstrijden van de kerk.
Bij ons te weinig jongeren voor omdat te doen.
We wonen niet in een gereformeerd bolwerk zoals jullie. Volgens een westerling die hier 3 jaar gewoond heeft, was het hier een heidenland, sodom en gomorra.........:!
Be yourself, there are plenty of others.
Dan denk ik dat we toch gaan verliezen! :#:#Oorspronkelijk gepost door takkie