Wat doen de thuisblijvers?

Lecram

Bericht door Lecram »

Kan jij anders eens een paar voorbeeldbrieven op het forum zetten, Jelle? Dan moet je ze wel even uittypen, want in jouw tijd waren er nog geen pc's.
anne

Bericht door anne »

Jelle,
Komt jouw vrouw uit Rijssen, of was ze daar op vakantie om jou een paar liefdesgroetjes te sturen..?
Het wordt hier wel spannend hoor...
Straks wapperen ons de liefdesbrieven om het hoofd. :!:!:!:!:!
Ik ben benieuwd...
Ja, en wie niet waagt, wie niet wint...
En dan zeg ik maar altijd: "Nee" heb je, "Ja" kun je krijgen...
Succes ermee...
Jelle

Bericht door Jelle »

Nee mijn vrouw komt niet uit Rijssen, ze was daar toen met haar zus en vriendinnen op vakantie.
En dan proberen ze mij uit te lokken om een paar liefdesbrieven te schrijven, nou mooi dus niet het.
Ik wil wel in de beoordelingscommissie plaatsnemen maar meer niet.
Nee laat die jonge branies hier maar eens laten zien wat dat inhoud. Ik weet wel zeker dat ze dat niet kunnen:,:cool:;)
kridje
Contacteer:

Bericht door kridje »

OEF! Het gaat nu echt hoog oplopen. En aangezien ik geen liefdesbrieven kan schrijven trek ik me terug.

Peet, van harte gefeliciteerd! Zal je lief zijn voor Melk? :%

Mooi, het eerste stel via het forum! :bou: Jelle is toch best wel een goede bemiddelingsbureau! Hoeveel moest Peet aan jouw betalen Jelle?

Wie weet mogen alle forum-leden op de bruiloft komen want ja het begin is op het forum begonnen! :P Hoera, feestje! :in:in:in:in:in:in:in
Lecram

Bericht door Lecram »

Jij schijnt wel heel erg bijzonder te zijn, Melk. Als je nu je foto op het forum plaatst, dan kan iedereen je bewonderen.

:bou::bou::bou:
Lecram

Bericht door Lecram »

Origineel geplaatst door Melk
Lecram, ik ben niet te bewonderen. Ik ben gewoon ik en laat die jongens hier maar kletsen.

Of wil jij ook al meedoen :#:(
(zoveel kan ik niet aan hoor mensen)

Groetjes,
Melk
Ik zou niet weten waaraan ik mee moet doen. Maar er wordt zoveel op jou gereageerd, dat mijn nieuwsgierigheid wordt gewekt.
Jelle

Bericht door Jelle »

Nee Kridje Paape heeft niets aan mij behoeven te betalen ik heb een prodeo middelingsbureau, het enigste wat ik vraag wanneer het wat wordt of ik ook op het feestje mag komen, en dat is alles.
Maar ik moet me wel goed inzetten bij zoiets. Eerst beide partijen laten denken dat ze beiden aan de winnende hand zijn en dan ineens de crusiale vraag stellen waarvan je zeker weet dat er een is die aan die vraag niet kan voldoen.
Kijk en dan is het ineens handen omhoog en de handdoek in de ring gooien.
Melk, melk Melkie ik jou verkwantselen? Nee nee, Ik vind jou en P. Paape een uitstekend stel. Jammer voor Kridje maar die valt af.
De bureau baas.:,:,
Jelle

Bericht door Jelle »

Trouwens kridje als je belangstelling hebt wil ik wel kijken wat ik nog voor je in mijn kaartenbakkie heb staan.:,:,:,:D:D:)
kridje
Contacteer:

Bericht door kridje »

Origineel geplaatst door Jelle
Trouwens kridje als je belangstelling hebt wil ik wel kijken wat ik nog voor je in mijn kaartenbakkie heb staan.:,:,:,:D:D:)
Graag!:!
P.Paape

Bericht door P.Paape »

Ja Dirk, je zult vast wel een meisje vinden, als je haar niet voor de strandmeeting vindt, dan misschien wel tijdens, of daarna...

Meisjes genoeg in de wereld. Geen handvol, maar een land vol en als zelfs je land niet te groot is, ga je gewoon naar het buitenland. Dat heb ik ook gedaan :cool: :in

Peet
anne

Bericht door anne »

Wat je van ver haalt, smaakt zoekt, maar breekt zuur op...
Een oud gezegde...
:thu:in
P.Paape

Bericht door P.Paape »

Origineel geplaatst door anne
Wat je van ver haalt, smaakt zoekt, maar breekt zuur op...
Een oud gezegde...
:thu:in
Ha ha ha :, Ik moet heel eerlijk zijn: soms gaat dit inderdaad op, maar dat zal ook zijn met mensen van dichtbij.

Peet:in
Jelle

Bericht door Jelle »

Ja volgens mij smaakt de pap bij Kridjes moeder nog veel te lekker.
En als het om het buurmeisje gaat kan Kridje toch even ergens anders ver weg een huisje huren, dan woont het meisje ineens ook vanzelf verweg en is ons Kridje ook weer uit de brand.
kridje
Contacteer:

Bericht door kridje »

Origineel geplaatst door Jelle
Ja volgens mij smaakt de pap bij Kridjes moeder nog veel te lekker.
Je kan het ook als gemak zien! :P
anne

Bericht door anne »

:,gemak dient de mens:,
Plaats reactie