Wat doen de thuisblijvers?
Jelle,
Komt jouw vrouw uit Rijssen, of was ze daar op vakantie om jou een paar liefdesgroetjes te sturen..?
Het wordt hier wel spannend hoor...
Straks wapperen ons de liefdesbrieven om het hoofd. :!:!:!:!:!
Ik ben benieuwd...
Ja, en wie niet waagt, wie niet wint...
En dan zeg ik maar altijd: "Nee" heb je, "Ja" kun je krijgen...
Succes ermee...
Komt jouw vrouw uit Rijssen, of was ze daar op vakantie om jou een paar liefdesgroetjes te sturen..?
Het wordt hier wel spannend hoor...
Straks wapperen ons de liefdesbrieven om het hoofd. :!:!:!:!:!
Ik ben benieuwd...
Ja, en wie niet waagt, wie niet wint...
En dan zeg ik maar altijd: "Nee" heb je, "Ja" kun je krijgen...
Succes ermee...
Nee mijn vrouw komt niet uit Rijssen, ze was daar toen met haar zus en vriendinnen op vakantie.
En dan proberen ze mij uit te lokken om een paar liefdesbrieven te schrijven, nou mooi dus niet het.
Ik wil wel in de beoordelingscommissie plaatsnemen maar meer niet.
Nee laat die jonge branies hier maar eens laten zien wat dat inhoud. Ik weet wel zeker dat ze dat niet kunnen:,
;)
En dan proberen ze mij uit te lokken om een paar liefdesbrieven te schrijven, nou mooi dus niet het.
Ik wil wel in de beoordelingscommissie plaatsnemen maar meer niet.
Nee laat die jonge branies hier maar eens laten zien wat dat inhoud. Ik weet wel zeker dat ze dat niet kunnen:,
OEF! Het gaat nu echt hoog oplopen. En aangezien ik geen liefdesbrieven kan schrijven trek ik me terug.
Peet, van harte gefeliciteerd! Zal je lief zijn voor Melk? :%
Mooi, het eerste stel via het forum! :bou: Jelle is toch best wel een goede bemiddelingsbureau! Hoeveel moest Peet aan jouw betalen Jelle?
Wie weet mogen alle forum-leden op de bruiloft komen want ja het begin is op het forum begonnen!
Hoera, feestje! :in:in:in:in:in:in:in
Peet, van harte gefeliciteerd! Zal je lief zijn voor Melk? :%
Mooi, het eerste stel via het forum! :bou: Jelle is toch best wel een goede bemiddelingsbureau! Hoeveel moest Peet aan jouw betalen Jelle?
Wie weet mogen alle forum-leden op de bruiloft komen want ja het begin is op het forum begonnen!

Ik zou niet weten waaraan ik mee moet doen. Maar er wordt zoveel op jou gereageerd, dat mijn nieuwsgierigheid wordt gewekt.Origineel geplaatst door Melk
Lecram, ik ben niet te bewonderen. Ik ben gewoon ik en laat die jongens hier maar kletsen.
Of wil jij ook al meedoen :#:(
(zoveel kan ik niet aan hoor mensen)
Groetjes,
Melk
Nee Kridje Paape heeft niets aan mij behoeven te betalen ik heb een prodeo middelingsbureau, het enigste wat ik vraag wanneer het wat wordt of ik ook op het feestje mag komen, en dat is alles.
Maar ik moet me wel goed inzetten bij zoiets. Eerst beide partijen laten denken dat ze beiden aan de winnende hand zijn en dan ineens de crusiale vraag stellen waarvan je zeker weet dat er een is die aan die vraag niet kan voldoen.
Kijk en dan is het ineens handen omhoog en de handdoek in de ring gooien.
Melk, melk Melkie ik jou verkwantselen? Nee nee, Ik vind jou en P. Paape een uitstekend stel. Jammer voor Kridje maar die valt af.
De bureau baas.:,:,
Maar ik moet me wel goed inzetten bij zoiets. Eerst beide partijen laten denken dat ze beiden aan de winnende hand zijn en dan ineens de crusiale vraag stellen waarvan je zeker weet dat er een is die aan die vraag niet kan voldoen.
Kijk en dan is het ineens handen omhoog en de handdoek in de ring gooien.
Melk, melk Melkie ik jou verkwantselen? Nee nee, Ik vind jou en P. Paape een uitstekend stel. Jammer voor Kridje maar die valt af.
De bureau baas.:,:,