Die lijkt mij wel heel erg jong. Waarschijnlijk net klaar met zijn studie. Huisman heeft tientallen jaren ervaring en is qua kerkpolitiek de perfecte kandidaat

Die lijkt mij wel heel erg jong. Waarschijnlijk net klaar met zijn studie. Huisman heeft tientallen jaren ervaring en is qua kerkpolitiek de perfecte kandidaat
Mee eens.Bisschop vind ik juist totaal niet sterk. Matige onderbouwing, onbeholpen grapjes, zwak ondervoorzitterschap. Van mij mag hij wel met pensioen.
Laat de SGP nu niet zo gaan beginnen, maar gewoon van eigen standpunten uitgaan en overtuigen op kunde niet op populariteit. Dat is voor andere partijen.
Bertiel heeft zijn bericht gecorrigeerd. Voor de mensen die het interessant vinden:
Klopt, maar vond de toonzetting over zijn persoon in de RD-artikelen van destijds opvallend. Gaan we meer van horen denk ik.
Het is dacht ik een gewoonte dat zittende SGP kamerleden als hun het willen een verkiesbare plek op de lijst krijgen. In dit geval zou dat goed qua stemmen vermoedelijk goed uitkomen.
Inde jaren 70 was het andersomMGG schreef: ↑25 jul 2023, 20:48Bertiel heeft zijn bericht gecorrigeerd. Voor de mensen die het interessant vinden:
'Dit leverde veel discussie op in de SGP, waarbinnen Van der Vlies destijds als uiterst rechts-orthodox gold. In een advertentie in landelijke dagbladen riepen tientallen partijleden, onder wie prominenten Abma en Koert Meuleman, op tot een voorkeurstem voor de nummer vier op de lijst; Gerrit Holdijk. Het leidde tot een tegenactie van Van der Vliesaanhangers'
(Abma was predikant in de Hervormde Kerk.)
Was dat omdat de nummer 4 te links was of gewoon omdat veel mensen graag Ds Malan in de 2e kamer wouden?Bertiel schreef: ↑25 jul 2023, 21:53Inde jaren 70 was het andersomMGG schreef: ↑25 jul 2023, 20:48Bertiel heeft zijn bericht gecorrigeerd. Voor de mensen die het interessant vinden:
'Dit leverde veel discussie op in de SGP, waarbinnen Van der Vlies destijds als uiterst rechts-orthodox gold. In een advertentie in landelijke dagbladen riepen tientallen partijleden, onder wie prominenten Abma en Koert Meuleman, op tot een voorkeurstem voor de nummer vier op de lijst; Gerrit Holdijk. Het leidde tot een tegenactie van Van der Vliesaanhangers'
(Abma was predikant in de Hervormde Kerk.)
Bron?