Het eerste wat we zagen toen we beeld kregen was het hartje dat we zagen kloppen en dat is zo mooi. k Vindt het zowieso al zo'n wonder dat er iets groeit in de buik.
Lassie schreef:Het eerste wat we zagen toen we beeld kregen was het hartje dat we zagen kloppen en dat is zo mooi. k Vindt het zowieso al zo'n wonder dat er iets groeit in de buik.
Ik had van alles besteld online, lekker makkelijk, niet te duur. Bleek dat alles dubbel in t mandje zat, als ik er dan eentje uit deed werden beide artikelen er weer uit gedaan.
Enfin, ik een mail gestuurd. Dat ik t nu dan maar niet meer deed en dan een volgende keer t opnieuw probeerde, maar ik het jammer van mn tijd vond.
Dus van de week opnieuw besteld. Maar toen gold de kortingscode niet meer ( overigens vraag ik me af of dat de 1 e keer bestellen nog wel zo was, maar goed)
En t was bij elkaar best een bedragje, ik had voor t hele gezin besteld. Dus vond ik het toch jammer van de 10 procent korting die ik misliep. Dus ik opnieuw een mailtje gestuurd.
Want er gebeurde weer hetzelfde, maar goed, omdat ik het wist kon ik het per artikel dat ik bestelde het tweede verwijderen. Ik vroeg in de mail om alsnog de korting vanwege het ongemak.
En ik kreeg nu dus een mail van h&m dat ze me de korting alsnog gaven.
Kijk, dat is wel weer leuk!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....