Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [7]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [7]
Oh, super leuk! Kon je het hartje al zien? Geniet ervan.Lassie schreef:echo![]()
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Het eerste wat we zagen toen we beeld kregen was het hartje dat we zagen kloppen en dat is zo mooi. k Vindt het zowieso al zo'n wonder dat er iets groeit in de buik.
- JolandaOudshoorn
Geweldig is dat!! Geniet ervan!Lassie schreef:Het eerste wat we zagen toen we beeld kregen was het hartje dat we zagen kloppen en dat is zo mooi. k Vindt het zowieso al zo'n wonder dat er iets groeit in de buik.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
De lekkere nasmaak van een zoute haring met uitjes.
Ik kwam die haring zomaar tegen op de markt.

Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Een troostvolle boodschap!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Had ik 't toch bijna goed geradenLourens schreef:De lekkere nasmaak van een zoute haring met uitjes.
~~Soli Deo Gloria~~
Vraag maar eens door bij Lourens, dan hoor je wel dat je helemaal goed zat;):)Hendrikus schreef:Had ik 't toch bijna goed geradenLourens schreef:De lekkere nasmaak van een zoute haring met uitjes.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Hihi, klopt, dit was het toetje. Het bakje kibbeling zat ervoor.henriët schreef:Vraag maar eens door bij Lourens, dan hoor je wel dat je helemaal goed zat;):)Hendrikus schreef:Had ik 't toch bijna goed geradenLourens schreef:De lekkere nasmaak van een zoute haring met uitjes.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Alsnog korting bij h&m
Ik had van alles besteld online, lekker makkelijk, niet te duur. Bleek dat alles dubbel in t mandje zat, als ik er dan eentje uit deed werden beide artikelen er weer uit gedaan.
Enfin, ik een mail gestuurd. Dat ik t nu dan maar niet meer deed en dan een volgende keer t opnieuw probeerde, maar ik het jammer van mn tijd vond.
Dus van de week opnieuw besteld. Maar toen gold de kortingscode niet meer ( overigens vraag ik me af of dat de 1 e keer bestellen nog wel zo was, maar goed)
En t was bij elkaar best een bedragje, ik had voor t hele gezin besteld. Dus vond ik het toch jammer van de 10 procent korting die ik misliep. Dus ik opnieuw een mailtje gestuurd.
Want er gebeurde weer hetzelfde, maar goed, omdat ik het wist kon ik het per artikel dat ik bestelde het tweede verwijderen. Ik vroeg in de mail om alsnog de korting vanwege het ongemak.
En ik kreeg nu dus een mail van h&m dat ze me de korting alsnog gaven.
Kijk, dat is wel weer leuk!
Ik had van alles besteld online, lekker makkelijk, niet te duur. Bleek dat alles dubbel in t mandje zat, als ik er dan eentje uit deed werden beide artikelen er weer uit gedaan.
Enfin, ik een mail gestuurd. Dat ik t nu dan maar niet meer deed en dan een volgende keer t opnieuw probeerde, maar ik het jammer van mn tijd vond.
Dus van de week opnieuw besteld. Maar toen gold de kortingscode niet meer ( overigens vraag ik me af of dat de 1 e keer bestellen nog wel zo was, maar goed)
En t was bij elkaar best een bedragje, ik had voor t hele gezin besteld. Dus vond ik het toch jammer van de 10 procent korting die ik misliep. Dus ik opnieuw een mailtje gestuurd.
Want er gebeurde weer hetzelfde, maar goed, omdat ik het wist kon ik het per artikel dat ik bestelde het tweede verwijderen. Ik vroeg in de mail om alsnog de korting vanwege het ongemak.
En ik kreeg nu dus een mail van h&m dat ze me de korting alsnog gaven.
Kijk, dat is wel weer leuk!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- JolandaOudshoorn
een afspraak bij de kapper.... ik ben benieuwd met wat voor kapsel ik dinsdag dus op TV kom 
Waar kunnen we je zien?JolandaOudshoorn schreef:een afspraak bij de kapper.... ik ben benieuwd met wat voor kapsel ik dinsdag dus op TV kom
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- JolandaOudshoorn
Afvallers XXLOrchidee schreef:Waar kunnen we je zien?JolandaOudshoorn schreef:een afspraak bij de kapper.... ik ben benieuwd met wat voor kapsel ik dinsdag dus op TV kom
JolandaOudshoorn schreef:Afvallers XXLOrchidee schreef:Waar kunnen we je zien?JolandaOudshoorn schreef:een afspraak bij de kapper.... ik ben benieuwd met wat voor kapsel ik dinsdag dus op TV kom
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Ik hoop niet als deelneemster...JolandaOudshoorn schreef:Afvallers XXLOrchidee schreef:Waar kunnen we je zien?JolandaOudshoorn schreef:een afspraak bij de kapper.... ik ben benieuwd met wat voor kapsel ik dinsdag dus op TV kom
ppfff als ik sommige gasten langs zie komen en dan hun gewicht zie ben ik er nog slank bij....