Dit kun je niet bedoelen. Je zegt hier dat de Joden wereldwijd vogelvrij zijn omdat de staat Israël zich in jouw ogen misdraagt ?merel schreef: ↑04 apr 2026, 11:50Daar maken ze het op dit moment ook wel zelf naar. Ik ben altijd pro- Israël geweest, maar vind dat ze de afgelopen jaren ernstig over de schreef gaan.Terri schreef: ↑04 apr 2026, 09:22Precies, kijk maar wat er o.a. nu weer in Nijkerk heeft plaatsgevonden.pierre27 schreef: ↑04 apr 2026, 08:32Dit is meer een artikel over reddingsacties voor piloten. Maar niet alle Europeanen doen moeilijk hoor. Maar dat komt gewoon minimaal in de media. Ik sta vierkant achter Israël en Amerika. Die verdienen mijn steun. En ja, dan moet je niet verwachten dat iedereen je leuk gaat vinden.De Rijssenaar schreef: ↑03 apr 2026, 23:15 https://www.nu.nl/midden-oostenconflict ... rmist.html
Moet je eens kijken hoe de Amerikanen voor ons strijden. En de Europeanen maar moeilijk doen.
Nooit gedacht dat ik deze nieuwe golf van antisemitisme mee zou maken.![]()
Verder is dat laatste ook zeer eenzijdig en gevoed door de linkse media. De pro Palestina beweging is vergeven van antisemitisme. Zie het nieuws van deze week bij een demonstratie in Amsterdam. Dat noemde zelfs Halsema antisemitisme.
Israël doet wat het moet doen en dat is een veilige haven zijn voor het Joodse volk. Buiten Israël zijn de Joden nergens veilig en dat bewijst jouw post temeer.