Homeplanner
Re: Homeplanner
Heb je hem al, henriët?
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Luther schreef:Heb je hem al, henriët?

bijna
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
ja.. En dan met automatische synchronisatie met je telefoon.fluitje schreef:Gmail-agenda?Marnix schreef:Dan moet je na elke wijziging weer de nieuwe versie afdrukken.Onhandig en jammer van al het papier.
Ik vind het wel handig dat er een agenda is die ik op mijn computer kan benaderen en ook op onze beide telefoons zichtbaar is
Die gebruik ik tenminste en bevalt mij uitstekend.

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
En................ vertel,vertel.............henriët schreef:Luther schreef:Heb je hem al, henriët?![]()
bijna

ik kan t nog niet ondervindelijk vertellenOrchidee schreef:En................ vertel,vertel.............henriët schreef:Luther schreef:Heb je hem al, henriët?![]()
bijna
wacht nog een weinig
het komt..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
we wachten af....henriët schreef:ik kan t nog niet ondervindelijk vertellenOrchidee schreef:En................ vertel,vertel.............henriët schreef:Luther schreef:Heb je hem al, henriët?![]()
bijna
wacht nog een weinig
het komt..

t geld moest overgemaakt worden, maar dat lukte niet, dus ja...helma schreef:
we wachten af....
Ik heb er nooit meer van gehoord...
Werkt het niet
Werkt het niet

gaat prima hierOrchidee schreef:Ik heb er nooit meer van gehoord...
Werkt het niet

Ik heb een eigenhomeplanner gemaakt en manlief mag het uitvoeren als ik het niet kan.
henriët schreef:gaat prima hierOrchidee schreef:Ik heb er nooit meer van gehoord...
Werkt het niet