Let op de kleintjes/Pinnen
Re: Let op de kleintjes/Pinnen

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Nee, hoor, tijdens het profeteren. (Terwijl ze dat niet eens mogen.)caprice schreef:Inderdaad, behalve het bedekken van het hoofd van de vrouw tijdens de eredienst, want dat is wel een Bijbels gegeven dat de Heere dit vraagt.Josephus schreef:Tja. Elke gek zijn gebrek, zullen we maar zeggen. Net zo 'boeiend' als de vragen of de vrouw wel of niet een hoedje op dient te hebben en of de kerkenraad wel of niet op een verhoging moet zitten...caprice schreef:Collectezakjes en zingen. Op en top een refoforumdiscussie.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
En zo komen we van pinnen bij de hoedjes........ 

Ja, de wegen van het forum zijn soms ondoorgrondelijk...jvdg schreef:En zo komen we van pinnen bij de hoedjes........

Maar wellicht kan het gedeelte van het collecteren overgeplaatst worden naar het liturgie-topic. Daarin past het beter.
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)