Visje achter op de auto
een auto van BECEL rijden met een visje erop.
ik dacht: he dat is BOTER BIJ DE VIS:,:,:,
ik dacht: he dat is BOTER BIJ DE VIS:,:,:,
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Ach, dat visje is net het ene oortje van een playboy konijntje, ik denk dat ik de rest van het konijntje er maar bij ga tekenen de volgende keer dat ik weer zo'n visje ergens op een auto zie staan 

(en voor de mensen met filternet, hier boven stond een plaatje van een heel lief konijntje, tsja, en dat mis je nu natuurlijk wel weer. Heeft toch wel weer grote nadelen dat filternet :, )

(en voor de mensen met filternet, hier boven stond een plaatje van een heel lief konijntje, tsja, en dat mis je nu natuurlijk wel weer. Heeft toch wel weer grote nadelen dat filternet :, )
-
Trein,
Ik verbaas me eigenlijk over de spreuk die je standaard onderaan je berichten hebt staan. Je gelooft wel in God, maar niet in zijn grondtroepen.
Ik neem aan dat je zijn volgelingen bedoelt met 'grondtroepen'. Ik geloof ook niet in hen op dezelfde manier als ik in God geloof.
Maar je spreuk lijkt zo cynisch, alsof we maar een bij elkaar geraapt zootje zijn, dat niks voorstelt. Het klinkt zo negatief. Bedoel je dat ook zo?
Groet,
David
Ik verbaas me eigenlijk over de spreuk die je standaard onderaan je berichten hebt staan. Je gelooft wel in God, maar niet in zijn grondtroepen.
Ik neem aan dat je zijn volgelingen bedoelt met 'grondtroepen'. Ik geloof ook niet in hen op dezelfde manier als ik in God geloof.
Maar je spreuk lijkt zo cynisch, alsof we maar een bij elkaar geraapt zootje zijn, dat niks voorstelt. Het klinkt zo negatief. Bedoel je dat ook zo?
Groet,
David
Als je kijkt naar de ellende en verdrukking die de kerken door de eeuwen heen voor elkaar gekregen hebben, dan weet je precies hoe ik mijn sig bedoelOrigineel geplaatst door david
Trein,
Groet,
David
Zo erg is die Playboy site helemaal niet hoor, zijn allemaal hele nette en mooie foto's. Er zitten echt enorm goede fotografen achter de Playboy. En buiten de foto's staan er vaak ook zeer goede interviews en reportages in.Origineel geplaatst door Admin
EN voor die website terecht dus Trein dat de img uitstaat !!!!
Cor
-
Jaaaa, echt hele eenvoudige foto's... Heel weinig om het lijf enzo hé??Origineel geplaatst door Trein
Zo erg is die Playboy site helemaal niet hoor, zijn allemaal hele nette en mooie foto's. Er zitten echt enorm goede fotografen achter de Playboy. En buiten de foto's staan er vaak ook zeer goede interviews en reportages in.
Wat daas je nou vaag...:mad2::mad2::mad2::mad2:
The Critical Brother schreef:The Critical Brother las voor jullie het volgende:
Sinds we een 'visje' op de voordeur en de auto hebben, gaan de jongens, als we op stap zijn, op 'vissenjacht'. Kijken of ze achter op de auto of waar dan ook een visje zien. Toen we langs de viswinkel kwamen zat er op de voordeur van het huis warempel het bekende visje. 'Kijk eens!' zei een van mijn jongens. 'Hier hebben ze ook een visje!' 'Ja,' zei de ander, 'je kan hem zelfs ruiken ook!' :,
The Critical Brother (niet van leuke kinderpraat hoor!)

Die Critical.....we missen hem......
Tsja, denk ik soms, hèm wèl..................Breekijzertje schreef:The Critical Brother schreef:The Critical Brother las voor jullie het volgende:
Sinds we een 'visje' op de voordeur en de auto hebben, gaan de jongens, als we op stap zijn, op 'vissenjacht'. Kijken of ze achter op de auto of waar dan ook een visje zien. Toen we langs de viswinkel kwamen zat er op de voordeur van het huis warempel het bekende visje. 'Kijk eens!' zei een van mijn jongens. 'Hier hebben ze ook een visje!' 'Ja,' zei de ander, 'je kan hem zelfs ruiken ook!' :,
The Critical Brother (niet van leuke kinderpraat hoor!)![]()
![]()
![]()
Zal ik een geheimpje onthullen.............nee......toch maar niet.......jvdg schreef:Tsja, denk ik soms, hèm wèl..................Breekijzertje schreef:The Critical Brother schreef:The Critical Brother las voor jullie het volgende:
The Critical Brother (niet van leuke kinderpraat hoor!)![]()
![]()
![]()