Kroket en bitterbal

edele strijdster

Bericht door edele strijdster »

Adorote schreef:
edele strijdster schreef:
Adorote schreef:Om slank te blijven zo niet zeer slank zal men Hollandsche rundvleeskroket met pieterselie en zo ook de bitterbal alleen eten bij gelegenheid van feest en bijzondere dagen .
En ik mezelf de afgelopen dagen maar vol stampen met rundvleeskroketten, bitterballen en pieterselie...
En maar slank blijven.... :cry:
Misschien doe ik toch wat verkeerd dan! :oops:

Welnee ES het gaat goed je geniet van dit Hollandsch hapje en je blijft een slanke diva ,wat wil je nog meer. :wink: :mrgreen:
Als ik toch slank blijf? Natuurlijk een avondje naar het nachteethuis! :lol: (Berevlees eten, kabouters en bevers bekijken, spinnen aan het werk zien, pentekeningen bekijken, en de muziek van de sneeuwklokjes en krekels beluisteren)
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Adorote

Bericht door Adorote »

Adorote schreef:
Adorote schreef:Om slank te blijven zo niet zeer slank zal men Hollandsche rundvleeskroket met pieterselie en zo ook de bitterbal alleen eten bij gelegenheid van feest en bijzondere dagen .
En ik mezelf de afgelopen dagen maar vol stampen met rundvleeskroketten, bitterballen en pieterselie...
En maar slank blijven.... :cry:
Misschien doe ik toch wat verkeerd dan! :oops:

Welnee ES het gaat goed je geniet van dit Hollandsch hapje en je blijft een slanke diva ,wat wil je nog meer. :wink: :mrgreen:
Als ik toch slank blijf? Natuurlijk een avondje naar het nachteethuis! :lol: (Berevlees eten, kabouters en bevers bekijken, spinnen aan het werk zien, pentekeningen bekijken, en de muziek van de sneeuwklokjes en krekels beluisteren)

En nog heel gezellig ook is lekker eten in een nachteethuisje.
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Straks maar weer naar de snackbar alwaar de kaboutertjes van het nachttheehuisje de kroketten en de bitterballen vanmorgen voordat de zon opging hebben achtergelaten en na een badje te hebben gehad in een pan met hete olie ze zullen verdwijnen in mijn hongerige maag. :wink:
Ik weet, mijn Verlosser leeft
edele strijdster

JolandaOudshoorn schreef:Straks maar weer naar de snackbar alwaar de kaboutertjes van het nachttheehuisje de kroketten en de bitterballen vanmorgen voordat de zon opging hebben achtergelaten en na een badje te hebben gehad in een pan met hete olie ze zullen verdwijnen in mijn hongerige maag. :wink:
En? Hoe smaakte het? Nog rode puntmutsjes en pieterselie tegengekomen? :mrgreen:
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

JolandaOudshoorn schreef:Straks maar weer naar de snackbar alwaar de kaboutertjes van het nachttheehuisje de kroketten en de bitterballen vanmorgen voordat de zon opging hebben achtergelaten en na een badje te hebben gehad in een pan met hete olie ze zullen verdwijnen in mijn hongerige maag. :wink:
En? Hoe smaakte het? Nog rode puntmutsjes en pieterselie tegengekomen? :mrgreen:
Op dit moment ben ik de bitterballen en kroket aan het nuttigen. Helaas geen rode puntmutsjes tegengekomen, maar het is dan nog wel licht he :wink:
Ik weet, mijn Verlosser leeft
edele strijdster

JolandaOudshoorn schreef:
Op dit moment ben ik de bitterballen en kroket aan het nuttigen. Helaas geen rode puntmutsjes tegengekomen, maar het is dan nog wel licht he :wink:
Ja precies, vaak komen ze pas tegen de schemer te voorschijn! Goed opletten wanneer je bijna in dromenland bent! :wink:
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Adorote

Bericht door Adorote »

JolandaOudshoorn schreef:
Ja precies, vaak komen ze pas tegen de schemer te voorschijn! Goed opletten wanneer je bijna in dromenland bent! :wink:

Vanavond als het schemer aan gebrokenis zien we dat de warmtekabouter naar zijn sponde gaat, en de krokettennachtfabriek en de moestuin van pieterselie op volle toeren draaien,voor de aankomende Zondag,Na Heilige Mis,Kerkdienst,Eredienst--------------------lusten de mensen na de koffie met eigengemaakte roomboterkoek wel een rundvleeskroket met pieterselie------------------------------------------om dat het Zondag is op gouden schalen naar binnen gebracht dooe de schaalbedienings kabouters.
Plaats reactie