Dan achten we Gods algemene genade erg klein, als we ervan uitgaan dat elke daad van iemand waarschijnlijk slecht is...Unionist schreef::mrgreen:
Weet ik, maar om achter iedere daad van ieder mens direct een boos opzet te zoeken vind ik wel erg deprimerend.
solidair met christenen in Libanon en Palestina
wooow...ben eve weg en een tsunami op mijn topic.
beste mensen, heb nog een zakelijke en een prive leven naast mijn pc. kalm aan mensen, heb je naaste lief...weet je nog?jammer dat sommige mijn al het liefst willen verbannen. tjonge jonge en ik heb me niet eens van mijn harde kant laten zien...he Jacob..
laksmanproef? wat is dat? ken ik niet. kan dus ook niet antwoorden.
maar, het is weekend. dus ik spreek je jullie gauw. als ik een gaatje kan vinden zal ik reageren. maar nu even genieten.
beste mensen, heb nog een zakelijke en een prive leven naast mijn pc. kalm aan mensen, heb je naaste lief...weet je nog?jammer dat sommige mijn al het liefst willen verbannen. tjonge jonge en ik heb me niet eens van mijn harde kant laten zien...he Jacob..
maar, het is weekend. dus ik spreek je jullie gauw. als ik een gaatje kan vinden zal ik reageren. maar nu even genieten.
Well, jouw stelling was dat het niet uitmaakt welke religie je aanhangt, elke religie vereerd tenslotte God.laksmanproef? wat is dat? ken ik niet. kan dus ook niet antwoorden.
Echter, de vraag van ons was: Wij geloven dat God Zijn Zoon (Jezus Christus) naar de aarde gestuurd heeft, om, als betaling voor onze zonde, te sterven aan het kruis. Waardoor wij nu een persoonlijke relatie met God kunnen hebben, waarin Hij onze vader is, en wij Zijn kinderen zijn. Geloof jij ook in díe God?
Dat kún je verwachten, natuurlijk. Als ik naar maroc.nl ga en daar mijn liefde voor Israël ga betuigen, krijg ik ook rollende ogen en scheve gezichten. En als ik op joods.nl ga vragen wat ze toch tegen Hamas hebben, zitten ze vast ook niet om woorden verlegen.wooow...ben eve weg en een tsunami op mijn topic.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Overigens wel nuttig om op dit forum rond te snuffelen. (en uiteraard hartelijk welkom!!!) Dus we willen je niet verbannen !!!!!Mohammed schreef:wooow...ben eve weg en een tsunami op mijn topic.
beste mensen, heb nog een zakelijke en een prive leven naast mijn pc. kalm aan mensen, heb je naaste lief...weet je nog?jammer dat sommige mijn al het liefst willen verbannen. tjonge jonge en ik heb me niet eens van mijn harde kant laten zien...he Jacob..![]()
Maar het is wel belangrijk duidelijk tegen elkaar te zijn.
Daarom 1 vraag: Zie je de Bijbel als woord van God.?
Een Mod is een Moderator, iemand die erop toeziet dat de regels gehandhaafd blijven hier op t forumBJD schreef:Ik loop nog niet zolang mee op dit forum dus de volgende vraag.Petrus schreef:Ik héb zo het donkerbruine vermoeden dat wij als forumleden dáár nu eens niet over gaan............maar de Mods............BJD schreef: Dus we willen je niet verbannen !!!!!
Wat betekend Mods.
Krék, zo is't Memento, en de Mods (mét hoofdletter als bewijs van respect voor jullie werk) beslissen over verbannen, waarschuwingen, wijzigingen in postings, verwijderen van postings en wat al dies meer zij BJD.........memento schreef:Een Mod is een Moderator, iemand die erop toeziet dat de regels gehandhaafd blijven hier op t forumBJD schreef:Ik loop nog niet zolang mee op dit forum dus de volgende vraag.Petrus schreef:Ik héb zo het donkerbruine vermoeden dat wij als forumleden dáár nu eens niet over gaan............maar de Mods............BJD schreef: Dus we willen je niet verbannen !!!!!
Wat betekend Mods.
Joh, weet ik veel, ik kom net kijken. Het lijkt me niet dat je ook maar iemand het recht wil ontnemen om te zien waar het hier over gaat. Meedoen is wat anders....Petrus schreef:Krék, zo is't Memento, en de Mods (mét hoofdletter als bewijs van respect voor jullie werk) beslissen over verbannen, waarschuwingen, wijzigingen in postings, verwijderen van postings en wat al dies meer zij BJD.........memento schreef:Een Mod is een Moderator, iemand die erop toeziet dat de regels gehandhaafd blijven hier op t forumBJD schreef:Ik loop nog niet zolang mee op dit forum dus de volgende vraag.Petrus schreef: Ik héb zo het donkerbruine vermoeden dat wij als forumleden dáár nu eens niet over gaan............maar de Mods............
Wat betekend Mods.
goeiedag mensen,
grappig, wilde gisteren reageren, bleek de toko gesloten te zijn.
eve wat vragen beantwoorden. of ik geloof dat de Bijbel Godswoord is? ja zeker. maar niet het nieuwe testament. echte orginele Bijbel zoals die door God bewoordt is tot aan elke letter nauwkeurig.
of ik geloof dat Jezus door God naar de aarde is gestuurd met opdracht de mensen het Rechte Pad te wijzen? ja zeker.
of ik geloof dat Jezus de zoon van God is? nee. hiermee wil ik niet tekort doen aan Jezus, maar het feit is gewoon dat God geen kinderen nodig heeft . daarvoor is Hij God, Hij heeft geen zoon of dochter nodig. Hij is niet zelfde als wij. Hij is staat veel hoger. wij zijn in staat om kinderen te maken. Hij hoef dat niet.
Zijn kracht en kunde , daar kunnen wij bij lang na niet aan tippen.
eve wat vragen beantwoorden. of ik geloof dat de Bijbel Godswoord is? ja zeker. maar niet het nieuwe testament. echte orginele Bijbel zoals die door God bewoordt is tot aan elke letter nauwkeurig.
of ik geloof dat Jezus door God naar de aarde is gestuurd met opdracht de mensen het Rechte Pad te wijzen? ja zeker.
of ik geloof dat Jezus de zoon van God is? nee. hiermee wil ik niet tekort doen aan Jezus, maar het feit is gewoon dat God geen kinderen nodig heeft . daarvoor is Hij God, Hij heeft geen zoon of dochter nodig. Hij is niet zelfde als wij. Hij is staat veel hoger. wij zijn in staat om kinderen te maken. Hij hoef dat niet.
Beste Mohammed, hiermee geef je dus zonneklaar aan dat je dus NIET gelooft in de Drieëne God (Vader, Zoon en Heilige Geest) waar wij hier als reformatorische Christenen voluit in geloven, en vanwaar wij uit leven.Mohammed schreef:goeiedag mensen,
OOK geef je hiermee aan dat je dus feitelijkerwijs de forumregels en de regels voor toetreding niet KUNT onderschrijven...........
Het mag dus duidelijk zijn dat je dús ons gedachtengoed niet kunt en wilt volgen, verdedigen etc.
Ik denk dat de gevolgen merkbaar zullen zijn.