Reformatorische Omroep gaat dóór

geledu

Bericht door geledu »

...
Laatst gewijzigd door geledu op 25 aug 2010, 18:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Kislev schreef:
Hendrikus schreef:
Kislev schreef:Piep piep piep. Hier ds. .... met het nieuws van 4 uur.
ingeleid met reclame op hele noten :mrgreen:
Daarna ds. Hegger en ds. Moerkerken live in de studio

Tsja.
Daarna stand.nl met Riekelt Pasterkamp
Vandaag te gast: .........
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Petrus schreef:Ach, Tamarinde en ik zijn leden "van het eerste uur", maar dat betekent nog niet dat we de hele dag onze theemutsen op hebben hoor (zoals de RO elders getypeerd is: theemutsen-omroep).
en eerder:
Petrus schreef:Wij hebben voor het overgrote deel van de dag onze theemutsen op bij de RO......lekker warm hoor!........................toch eens op zaterdagavond luisteren op 747AM.....
tja...
Petrus

Bericht door Petrus »

Hendrikus schreef: ingeleid met reclame op hele noten :mrgreen:
ik kan een hoop verstouwen, maar dát is nou écht teveel van het goede...........mijn theemuts valt er van af.............. :mrgreen: :mrgreen:
Kislev

Bericht door Kislev »

Nieuw; vannacht doorlopend preken, met dank aan Van Leeuwen Records.
limosa

Bericht door limosa »

maak het niet te gek jongens

of je nou van de programmering van de RO houdt of niet, Refoforum is niet de plaats om ze belachelijk te maken
Petrus

Bericht door Petrus »

Hendrikus schreef: en eerder:
Petrus schreef:Wij hebben voor het overgrote deel van de dag onze theemutsen op bij de RO......lekker warm hoor!........................toch eens op zaterdagavond luisteren op 747AM.....
tja...
Het één sluit het ander toch niet uit?????

Ik ben niet verplicht als lid de héle dag naar de R.O. te luisteren, ook ándere zenders komen heus wel aan bod hoor.............zaterdagavonds komt nu af en toe 747AM aan bod.............niks mis mee tóch??
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

limosa schreef:maak het niet te gek jongens

of je nou van de programmering van de RO houdt of niet, Refoforum is niet de plaats om ze belachelijk te maken
Dit is niet belachelijk maken. Gewoon op een speelse manier het concept RO uitwerken. Ik zie het al voor me.
Maak ze niet belachelijk, maar steun ze hoor!
rekcor

Bericht door rekcor »

Oude Paden schreef:Ik vindt RO een onnodige aanwinst. Het werkt oppervlakkigheid in de hand.
http://www.naderereformatorischeomroep.nl

is nog vrij geloof ik. Grijp je kans!

P.S. Grappige tegenstrijdigheid eigenlijk: onnodige aanwinst (maar dat terzijde).
Oude Paden

Bericht door Oude Paden »

geledu schreef:
Oppervlakkigheid... Toe maar, om dat drumstel??
En vergeet Spurgeon niet !! :lol:

Even serieus Oude Paden, over het algemeen waardeer ik je bijdrage, maar meen je dit nu serieus ???
Mijn bijdrage is op dit moment het meest serieus......

Er is helaas een tijd aangebroken in onze gezindthe dat zelfs principiele afwijzing van dit soort ontwikkelingen, door eigen mensen belachelijk wordt gemaakt!
Petrus

Bericht door Petrus »

limosa schreef:maak het niet te gek jongens

je moet wél de gein kunnen zien, want niemand zal "zijn" omroep alleenzaligmakend vinden.

als je niet tegen de geintjes kunt..............tja, dan weet ik het ook niet meer..............

als vast lid kan ik bést tegen de gein en steken onder water richting RO...........kan er af en toe ook zélf de draak mee steken hoor................lang leve onze theemutsen....snel maar weer opzoeken en opzetten....................
Kislev

Bericht door Kislev »

rekcor schreef:
Oude Paden schreef:Ik vindt RO een onnodige aanwinst. Het werkt oppervlakkigheid in de hand.

P.S. Grappige tegenstrijdigheid eigenlijk: onnodige aanwinst (maar dat terzijde).
:mrgreen: :mrgreen:

of

http://www.vrijehersteldereformatorischeomroep.nl niet te verwarren met de http://www.vrijehersteldereformatorisch ... verband.nl

Sorry Limosa ik stop er al mee, de discussie van Oude Paden sneeuwt onder (en dat met dit weer).
Laatst gewijzigd door Kislev op 04 jul 2006, 16:10, 3 keer totaal gewijzigd.
Petrus

Bericht door Petrus »

rekcor schreef:

Voor de échte liefhebbers en puristen onder ons!!!!
rekcor

Bericht door rekcor »

Oude Paden schreef:Er is helaas een tijd aangebroken in onze gezindthe dat zelfs principiele afwijzing van dit soort ontwikkelingen, door eigen mensen belachelijk wordt gemaakt!
Het spijt me zeer, maar ik kan deze reactie alleen afdoen als een discussietruc: de ander een schuldgevoel aanpraten.
Unionist

Bericht door Unionist »

Kislev schreef:Nieuw; vannacht doorlopend preken, met dank aan Van Leeuwen Records.
Van Leeuwen Records een beetje kennende wacht die tot de RO met pay-radio komt. Zonder dure decoder niet te beluisteren.

Oude Paden, ik vind het een beetje jammer dat je iets afkraakt omdat het niet in jouw hoekje van refo-Nederland past. 90% waardeert de liederen van Joh. de Heer wel (vooral als zijn naam er niet bij staat). De Kerk is groter dan aleen de uiterste rechterflank van de Ger. Gez.

IK heb een aantal meditaties beluisterd van Ds. Van der Want en Prof. Velema, die waren volop reformatorisch.
Bij 7500 postings kom ik weer terug (en af en toe tussendoor als ik zin heb)
Plaats reactie