Komkommertijd
-
'k Vind het allemaal nog steeds erg komkommerig.
Gisteravond heb ik me van pure chagrijn (omdat OSW eruit lag) aangemeld bij RefoWeb, maar ik vind dat niet zo'n gebruiksvriendelijk forum als ditte (complimentje dus voor OSW:D), maar ze kunnen daar wel discussiëren zeg! Oef.
Op niveau, en mekaar af en toe eens lekker de waarheid zeggen (ik mag dat wel).
Nou, misschien komt er weer 'ns wat los hier.
Gisteravond heb ik me van pure chagrijn (omdat OSW eruit lag) aangemeld bij RefoWeb, maar ik vind dat niet zo'n gebruiksvriendelijk forum als ditte (complimentje dus voor OSW:D), maar ze kunnen daar wel discussiëren zeg! Oef.
Op niveau, en mekaar af en toe eens lekker de waarheid zeggen (ik mag dat wel).
Nou, misschien komt er weer 'ns wat los hier.
Kind je weet niet wat je mist (kwijlkwijl) net M&M's hazelnoot...Oorspronkelijk gepost door MarjanHmmm, er komt hier al wel eens iemand over de vloer die hagelslag op zijn pindakaas doet. Dat gaat al ver genoeg vind ik...Oorspronkelijk gepost door Lizzy
Komkommer zijn inderdaad heel lekker.
Op brood met pindakaas en dan schijfjes komkommer! Heerlijk!!!![]()
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Tomaat, komkommer, appel, sla, saladesmurrie met mosterd en zooiOorspronkelijk gepost door Gabrielleda"s toevallig, ik ook ( en tomaat, paprika, knoflook etc etc.)Oorspronkelijk gepost door Daphne
k heb nog salade gemaakt met komkommer vanaaf

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
en natuurlijk : patatjes..erbijOorspronkelijk gepost door DaphneTomaat, komkommer, appel, sla, saladesmurrie met mosterd en zooiOorspronkelijk gepost door Gabrielleda"s toevallig, ik ook ( en tomaat, paprika, knoflook etc etc.)Oorspronkelijk gepost door Daphne
k heb nog salade gemaakt met komkommer vanaaf![]()