Ik heb nadat hier de URL van het gastenboek bekend werd enige tijd meegelezen om te zien wat voor reacties er kwamen. Inderdaad heb ik wat OSW-ers zien schijven daar. Dat waren echter keurige reacties waarin opgeroepen werd Van Belzen een eerlijke kans te geven. Niets om het gastenboek voor te sluiten. Het verbaasde me dan ook dat ik las dat het gesloten werd vanwege de reacties. Die zijn ongetwijfeld later erop gezet maar ik waag te betwijfelen of dat door actieve OSW-ers gedaan is. Zover ik kon overzien hebben die gepost zoals ik hierboven noem (geef hem een kans). Op het moment dat ik het idee had dat de actieve posters hier van het gastenboek kennis hadden genomen heb ik (omdat ik geen reacties van OSW-ers meer verwachtte) het gastenboek niet meer gevolgd. Ik denk eigenlijk dat er geen onverantwoorde dingen in het gastenboek zjin geschreven door actieve OSW-ers.
Overigens is het treurig dat de dingen zo lopen natuurlijk. Wie het ook gedaan heeft, het werpt op smet op onze gezindte. Heel jammer. Verder jullie in Barendrecht veel succes!
Barendrecht kiest SGP-burgemeester
Vandaag stond in de Schakel (de Barendrechtse dorpskrant) een klaagartikel van Vermaat. Hij is volgens zichzelf onheus bejegend en bedreigd door SGP "hooligans". Vanaf de Om Sions Wil site is hij met hate-mails bestookt (wordt zelfs twee keer genoemd).
Hij probeert zichzelf een slachtofferrol aan te meten om medelijden op te wekken en de SGP aanhang in een nog intoleranter daglicht te plaatsen. Wat hij wellicht zelf niet beseft, maar wel op is gewezen, is dat hij zelf zo intolerant is zoals hij denkt dat de SGP intolerant is. Hij positioneert zichzelf straks nog in een onmogelijke positie. Ik vraag me echt af wat die man bezielt. Willens en wetens probeert hij Van Belzen in een kwaad daglicht te stellen.
Hij probeert zichzelf een slachtofferrol aan te meten om medelijden op te wekken en de SGP aanhang in een nog intoleranter daglicht te plaatsen. Wat hij wellicht zelf niet beseft, maar wel op is gewezen, is dat hij zelf zo intolerant is zoals hij denkt dat de SGP intolerant is. Hij positioneert zichzelf straks nog in een onmogelijke positie. Ik vraag me echt af wat die man bezielt. Willens en wetens probeert hij Van Belzen in een kwaad daglicht te stellen.
nou ik heb de reacties hieronder nog eens doorgenomen. Ze zijn van heel wat meer niveau dan het taalgebruik waar de klager zichzelf doorgaans in uit.
Laten we wel wezen. Er kan best platvloerse kritiek zijn geuit door mensen, maar niet door OSW-ers.
Dus ik weet niet waar meneer van Wingerden het over heeft, maar als deze reactie's hieronder niet kunnn vraag ik me af hoe hij zijn werk kan doen.
[Aangepast op 2/6/05 door jacob]
Laten we wel wezen. Er kan best platvloerse kritiek zijn geuit door mensen, maar niet door OSW-ers.
Dus ik weet niet waar meneer van Wingerden het over heeft, maar als deze reactie's hieronder niet kunnn vraag ik me af hoe hij zijn werk kan doen.
[Aangepast op 2/6/05 door jacob]