positieve kanten van de ger.gem. en hun blad "De Saambi
Op de laatstgehouden GS der GG is er voor internetgebruik een "Nee, mits ..." advies afgegeven, bovendien staan er regelmatig lezenswaardige artikelen van de ICT commissie in de Saambinder. (om even on-topic te blijven)Oorspronkelijk gepost door refo
Waarom wil ds Van Aalst niet tussen deze broeders staan?
Als redactielid van de Saambinder zal ds. v. Aalst vooreerst het (helaas) schamele abonneebestand wat op willen krikken, alvorens zich op digitale paden te begeven. (voor een luttel bedrag wordt je 2-wekelijks op de hoogte gehouden van het actuele wel en wee van de GG, alsmede een keur aan doorwrochte artikelen)
Overigens zou hij zich in een zeer respectabel gezelschap begeven als hij er wel tussen ging staan, maar iemands persoonlijke keuze moesten we maar respecteren dacht ik zo.
Vriendelijk gegroet
Vriendelijke groet,
Jac
Jac
Ben jij dan de eerste nieuwe abonnee? De Saambinder komt namelijk wekelijks!Oorspronkelijk gepost door JacAls redactielid van de Saambinder zal ds. v. Aalst vooreerst het (helaas) schamele abonneebestand wat op willen krikken, alvorens zich op digitale paden te begeven. (voor een luttel bedrag wordt je 2-wekelijks op de hoogte gehouden van het actuele wel en wee van de GG, alsmede een keur aan doorwrochte artikelen)

Wel preekbeurtenOorspronkelijk gepost door Adrianus
Welkom Jac!
Ik ben het met je eens dat de artikelen over ICT zeer lezenswaardig waren. Wat mij vreemd lijkt is dat het abonneebestand van de Saambinder iets te maken zou kunnen hebben met Prekenweb. Ik heb in De Saambinder nog nooit preken zien staan.

En boeken met preken.
Beste Pim,
Ik was even benieuwd wie hem elke week leest. ;-)
Beste Adrianus,
De link met prekenweb zit als volgt:
op deze topic ging ik even in op de vraag waarom ds. v. Aalst niet op prekenweb staat. Aangezien deze ds. ook een link heeft met de Saambinder vond ik het wel aardig om dat aan elkaar te "linken", en aldus weer on-topic te komen.
Ik was even benieuwd wie hem elke week leest. ;-)
Beste Adrianus,
De link met prekenweb zit als volgt:
op deze topic ging ik even in op de vraag waarom ds. v. Aalst niet op prekenweb staat. Aangezien deze ds. ook een link heeft met de Saambinder vond ik het wel aardig om dat aan elkaar te "linken", en aldus weer on-topic te komen.
Vriendelijke groet,
Jac
Jac