ik heb schemaOorspronkelijk gepost door tukkertje
ik doe mee. Moet nodig meer bewegen. Maar dan pakken we het serieus aan. Schema maken. etc.
Wie kan ons helpen aan een schema????
vanavond?
Oorspronkelijk gepost door Barryvrouwik heb schemaOorspronkelijk gepost door tukkertje
ik doe mee. Moet nodig meer bewegen. Maar dan pakken we het serieus aan. Schema maken. etc.
vanavond?
Tijd niet belangrijk, kan altijd. Morgen ook. Kan Barry ook mee.Oorspronkelijk gepost door tukkertjeOorspronkelijk gepost door Barryvrouwik heb schemaOorspronkelijk gepost door tukkertje
vanavond?
Whahahaha, kan ik niet. vrouwtje werken. Begint al goed. Hoe laat wou je gaan dan??
in ieder geval níet Shift 2 gebruiken.Oorspronkelijk gepost door BarryvrouwWat is U@UENOorspronkelijk gepost door Pim
Jullie balen er zeker van dat U2U-en niet van invloed is op je aantal postings?![]()
Inderdaad, laat op de avond ben je niet echt scherp meer!!!! :,:,:,:,Oorspronkelijk gepost door Egbert
pS. jE ZIET ZEKER WEL DAT HET WAT LAAT AAN HET WORDEN IS. iK BEN ZO LAAT OP DE MORGEN ALTIJD WAT MELIGER. mAAR GEEFT NIET HOOR, gOEDE RAAD IS BIJ MIJ ALTIJD VOOR NIKS. wELTERUSTEN VAST.
:stu
heeft ons team nog gewonnen kridje of moet ik me gaan schamen hier in Canada:DOorspronkelijk gepost door kridje
Afgelopen zaterdagavond hadden we dus het volleybaltoernooi voor de gemeente. De opbrengst was voor de actie 'De kerk naat buiten'.
Het was super!!!!! Totaal 12 teams en een goede sfeer. Ik hoop dat het vanaf nu elk jaar plaats vindt en ook dat er dan geen andere activiteit is want dan is de kans groot op een team van de kerkenraad!
Dus als jullie de kans hebben om zoiets te organiseren dan moet je het doen!!!!
Oorspronkelijk gepost door takkieheeft ons team nog gewonnen kridje of moet ik me gaan schamen hier in Canada:DOorspronkelijk gepost door kridje
Afgelopen zaterdagavond hadden we dus het volleybaltoernooi voor de gemeente. De opbrengst was voor de actie 'De kerk naat buiten'.
Het was super!!!!! Totaal 12 teams en een goede sfeer. Ik hoop dat het vanaf nu elk jaar plaats vindt en ook dat er dan geen andere activiteit is want dan is de kans groot op een team van de kerkenraad!
ok,nicname zo beter??vet cool hierzo,Oorspronkelijk gepost door nicname
He Takkie, alles goed daar? Even off-topic, verander jij eens even je locatie...
WAnt die staat op Zuid-Holland!
Oorspronkelijk gepost door takkieheeft ons team nog gewonnen kridje of moet ik me gaan schamen hier in Canada:DOorspronkelijk gepost door kridje