Ja ik zeg niks en ik bedoel niks maar zo.n zingende tenor kan Anne volgens mij ook niet zomaar afslaan.
Volgens mij is Anne uit op een ontmoeting?:,:,:,:,:D;)
Haha, ze mag in de rij aansluiten! :inOrigineel geplaatst door Jelle
O, O voor ik me nu weer in een wespennest steek, maar die Anne wil wel op pad met kridje om hem te helpen kiezen. En als nu eens blijkt dat kridje Anne ook wel leuk vind wat dan?
Ja ik zeg niks en ik bedoel niks maar zo.n zingende tenor kan Anne volgens mij ook niet zomaar afslaan.
Volgens mij is Anne uit op een ontmoeting?:,:,:,:,:D;)![]()
Wacht maar kridje, als je getrouwd bent met zo'n haaibaai, dan heb je geen leven meer, dan mag jij én werken én het hele huishouden doen. Er zijn er al genoeg die er op die manier zijn in getuimd. :,:DOrigineel geplaatst door kridje
Ja jongens, oeps ik bedoel meisjes ik ben echt hopeloos!!!!!!!!!!
Please, reageer richting mij!!!!!!!!!! Stuur een u2u of een mail!
Please, help Dirk de vakantie en heel zijn leven door! Ik zit nu elke avond thuis en heb niks te doen! Wie red mij van deze leegte???????????? PLEASE!
Nee dank je wel, Kridje. Ik ben heel sociaal ingesteld, maar dit is toch echt jouw probleem. Veel succes!Origineel geplaatst door kridje
Mirror ik ben nog steeds een doorzetter maar als je al meer dan 50 reacties heb, dan doe je het wat rustig aan. Moet je er misschien een paar hebben? Ik heb ze in de aanbieding!![]()
Opa krijgt een beetje last van slechte ogen maar wat wil op zo een leeftijd. Ik schreef 50 en jij schrijf 2 dus je heb niet goed gelezen.Origineel geplaatst door Jelle
Ja , ja die kridje. je moet je ook maar heel veel verbeelden. Maar we zullen het op de volgende bijeenkomst (op het strand?) wel zien wat er van al die praatjes is overgebleven.
En de mailbox vol? ha ha als die bij twee al overloopt ja dan zit hij gauw vol:,:,:,
Ik zal trouwens Melk wel even waarschuwen voor deze ladykiller:,:,:,:,