Wat doen de thuisblijvers?

Jelle

Bericht door Jelle »

O, O voor ik me nu weer in een wespennest steek, maar die Anne wil wel op pad met kridje om hem te helpen kiezen. En als nu eens blijkt dat kridje Anne ook wel leuk vind wat dan?
Ja ik zeg niks en ik bedoel niks maar zo.n zingende tenor kan Anne volgens mij ook niet zomaar afslaan.
Volgens mij is Anne uit op een ontmoeting?:,:,:,:,:D;):cool:
kridje
Contacteer:

Bericht door kridje »

Origineel geplaatst door Jelle
O, O voor ik me nu weer in een wespennest steek, maar die Anne wil wel op pad met kridje om hem te helpen kiezen. En als nu eens blijkt dat kridje Anne ook wel leuk vind wat dan?
Ja ik zeg niks en ik bedoel niks maar zo.n zingende tenor kan Anne volgens mij ook niet zomaar afslaan.
Volgens mij is Anne uit op een ontmoeting?:,:,:,:,:D;):cool:
Haha, ze mag in de rij aansluiten! :in
Jelle

Bericht door Jelle »

Maar hoe zit het nu met die Melk, Kridje laat na zijn liefdesuitingen Melk toch niet zomaar zitten.
Zich een beetje laten afschrikken door die P.Paape. Ja nu weet ik het ook niet meer hoor. Is Kridje nu voor Melk of voor Anne?
Ik weet niet wat de ouders van kridje hem geleerd hebben maar hij zal toch wel weten dat je altijd moet kiezen voor een vrouw en dat twee verboden is?:,:bu
kridje
Contacteer:

Bericht door kridje »

Tja Jelle, Melk heb zich ook in het rijtje aangesloten! :,
Lecram

Bericht door Lecram »

Origineel geplaatst door kridje
Ja jongens, oeps ik bedoel meisjes ik ben echt hopeloos!!!!!!!!!!

Please, reageer richting mij!!!!!!!!!! Stuur een u2u of een mail!

Please, help Dirk de vakantie en heel zijn leven door! Ik zit nu elke avond thuis en heb niks te doen! Wie red mij van deze leegte???????????? PLEASE!
Wacht maar kridje, als je getrouwd bent met zo'n haaibaai, dan heb je geen leven meer, dan mag jij én werken én het hele huishouden doen. Er zijn er al genoeg die er op die manier zijn in getuimd. :,:D
Mirror

Bericht door Mirror »

Inderdaad Kridje, ik dacht dat je een doorzetter was... ;)

Vertel eens, ben je geschrokken van Peets foto?
anne

Bericht door anne »

Ik zie op eens mijn naam hier verschijnen.
Dat was niet mijn bedoeling.
Ik ben niet hopeloos zoals kridje.
Ik houd er trouwens helemaaaaaal niet van om in een rij aan te sluiten!
:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:mad2:

Ik was alleen maar bezorgd en wilde Kridje helpen iemand te zoeken.

Kridje, het ga je goed met de liefde:in!

Een groet van Anne

Admin, ik kom wel uit het oosten, maar in het noorden is de naam Anne een jongen, bij ons niet!!
Jelle

Bericht door Jelle »

Wat een problemen veroorzaakt die Kridje toch hier.
De ene keer staat iemand in de rij de andere keer weer niet.
Laat kridje nu eens een foto van zichzelf hierplaatsen dan kunnen we gelijk even zien hoeveel dames er ineens gaan afvallen, dan behoeven we daar vast geen moeite meer voor te doen, een natuurlijke selectie.
Ik hoop wel dat er dan nog een overschiet voor Kridje:,:,:,:sleep::sleep:
kridje
Contacteer:

Bericht door kridje »

Mijn mailbox loop nu al helemaal vol met reacties. Voor de duidelijkheid meiden, jullie krijgen zeker antwoord als je een foto meestuurt! :,
En Jelle jouw idee vind ik niet goed, want dan loop mijn mailbox, computer en stroomnet vast door de vele reacties die er dan bij komen.

Mirror ik ben nog steeds een doorzetter maar als je al meer dan 50 reacties heb, dan doe je het wat rustig aan. Moet je er misschien een paar hebben? Ik heb ze in de aanbieding! :D
Mirror

Bericht door Mirror »

Origineel geplaatst door kridje
Mirror ik ben nog steeds een doorzetter maar als je al meer dan 50 reacties heb, dan doe je het wat rustig aan. Moet je er misschien een paar hebben? Ik heb ze in de aanbieding! :D
Nee dank je wel, Kridje. Ik ben heel sociaal ingesteld, maar dit is toch echt jouw probleem. Veel succes! :P
Jelle

Bericht door Jelle »

Ja , ja die kridje. je moet je ook maar heel veel verbeelden. Maar we zullen het op de volgende bijeenkomst (op het strand?) wel zien wat er van al die praatjes is overgebleven.
En de mailbox vol? ha ha als die bij twee al overloopt ja dan zit hij gauw vol:,:,:,
Ik zal trouwens Melk wel even waarschuwen voor deze ladykiller:,:,:,:,
kridje
Contacteer:

Bericht door kridje »

Origineel geplaatst door Jelle
Ja , ja die kridje. je moet je ook maar heel veel verbeelden. Maar we zullen het op de volgende bijeenkomst (op het strand?) wel zien wat er van al die praatjes is overgebleven.
En de mailbox vol? ha ha als die bij twee al overloopt ja dan zit hij gauw vol:,:,:,
Ik zal trouwens Melk wel even waarschuwen voor deze ladykiller:,:,:,:,
Opa krijgt een beetje last van slechte ogen maar wat wil op zo een leeftijd. Ik schreef 50 en jij schrijf 2 dus je heb niet goed gelezen.

En ja, we zien het wel met de strandmeeting. Dan loopt men in een lange sliert achter mij aan! :,:P

Mirror heeft negatief gereageerd. Misschien zijn er een paar andere die een paar meisjes willen overnemen! :, Matthijs? :P
Jelle

Bericht door Jelle »

Oei, dat zal spannend worden jongens.
Mag ik in de commissie zitten van de goedkeuring van liefdesbrieven;):cool:
Zou de moderne jeugd nog weten wat dat is, een liefdesbrief?:$
Voor een echt goede liefdesbrief moet je wel houden van (en noem de dame maar op).:in
Ik heb nog een liefdes kaart van mijn vrouw uit onze jeugd. Ha ha daar staat op ik wil het voor deze ene keer verklappen. (groeten uit Rijssen, Annie) Nou romantisch hoor.:,:,:,:,:,
Plaats reactie