Amicitia / BETER-UIT / Kompas-Tours / Avanta / Daniel / HBGJ

Doortje

Bericht door Doortje »

Kan daar prima mee leven. k Sluit mn eigen dag wel... Bovendien doe ik niets wat ik nie wil op zondag..... :bou:
Waratje

Bericht door Waratje »

Ik ben diverse malen met Beter-Uit meegeweest en ik moet zeggen dat ik het meestal best leuk gehad hebt. Alleen was mijn ervaring dat je heel erg afhankelijk bent van de groep en de reisleider, wat de sfeer en het christelijke gehalte betreft.
Ik ben ook een keer met Amarant meegeweest en dat is mee heel goed bevallen. Daarom heb ik voor deze zomer ook voor Amarant gekozen. Is iemand al eens met Amarant mee geweest? Ik lees graag de ervaringen. http://www.amarantreizen.com
Ook hoorde ik pas voor het eerst van Kreijkes, is dat wat?
appie21

Bericht door appie21 »

jullie vergeten ichthusreizen?
rotweiler

Bericht door rotweiler »

Muse,

Jij gaat nu toch ook niet met een christelijke reisorganisatie??
Muse

Bericht door Muse »

Jep, that's right.

De laatste twee lange vakanties ben ik met 'seculiere' reisorganisaties meegeweest, en komende zomer ga ik weer met zo één mee.

Bevalt me uitstekend.
Beter-Uit vind ik geen alternatief, omdat die verhoudingsgewijs te duur zijn en de kwaliteit van de reizen mij minder lijkt.
Ook is het aantal verre bestemmingen te beperkt.

Nog een 4 weken en 4 dagen...........:bou:
anne

Bericht door anne »

Ik ga dit jaar voor het eerst met JBGG mee. Een reis van 20 - 29 jaar. Heeft iemand ervaring met deze reizen?
rotweiler

Bericht door rotweiler »

En Avanta dan??
Oorspronkelijk gepost door Muse
Jep, that's right.

De laatste twee lange vakanties ben ik met 'seculiere' reisorganisaties meegeweest, en komende zomer ga ik weer met zo één mee.

Bevalt me uitstekend.
Beter-Uit vind ik geen alternatief, omdat die verhoudingsgewijs te duur zijn en de kwaliteit van de reizen mij minder lijkt.
Ook is het aantal verre bestemmingen te beperkt.

Nog een 4 weken en 4 dagen...........:bou:
Skismurfie

Bericht door Skismurfie »

Ben vier keer met Beter-Uit meegeweest, mijn ervaring is dat je in landen als Noorwegen, Oostenrijk etc. wat serieuzere groepen hebt dan in Griekenland, Turkije, en andere zonvakanties. Daar draait het meer om drinken, feesten, en meer niet, ligt mij niet zo.
Jelle

Bericht door Jelle »

Ik ga meestal weg met reisvereniging Jelle en Vrouw. Bevalt me goed, er is ook nooit iemand waar wij ons aan storen en met de zondag wordt in elk geval rekening gehouden. En we mogen elke dag zelf beslissen wat we wel of niet willen doen en of we vroeg of laat opstaan.
:,

Nee voor mij geen groepsreizen meer, ik voel daarbij dat er teveel wordt geregeld en dat een ander uitmaakt wat ik nu wel of niet mag zien.
Nee geef mij mijn vrijheid maar.
Lieneke

Bericht door Lieneke »

Oorspronkelijk gepost door appie21
jullie vergeten ichthusreizen?
:D, volgend jaar Ap :D
pingpongbal

Bericht door pingpongbal »

Het was weer fantastisch! Ben weer terug van een Danielkamp, naar Oostenrijk. Twee weken zon en bergen... ik had zoiets nog nooit gezien! Echt, daar word je stil van...

Anne, ik was ook met een 20-29 reis. Waar ben jij heen geweest?
aupin

Bericht door aupin »

Het is mij prima bevallen om op reis te gaan zonder een reisorganisatie. Doen waar jezelf zin in hebt. (dat was dus een echte relexvakantie!)
Harry

Bericht door Harry »

Ben één keer met een HGJB-vakantie meegeweest, maar dan als leiding. Dat viel mij wat tegen. De dames en heren HGJB-ers gingen eigenlijk maar om één reden mee: zoveel mogelijk drank naar binnen slaan.
Voor mijn eigen vakanties moet ik er niet aan denken met een groep volslagen vreemden op pad te gaan. Ik vind mijzelf redelijk sociaal, maar m'n vakantie is voor mijzelf. (egoistisch, wellicht) Dus of alleen, met vrienden of mijn vriendin die inmiddels mijn vrouw geworden is. Veel reizen, trekken, cultuur en natuur...beetje avontuurlijk. Met namen het interrailen was geweldig. Echte aanrader.
Nancie

Bericht door Nancie »

Ik ben op dit moment van alles aan het regelen voor de vakantie.
Ik heb 10 weken eerder vrij omdat ik dit jaar 'afstudeer'.

ik wil iets van vrijwilligerswerk doen in een 'arm' land of ontwikkelingsland
en anders denk iets van een kamp leiden
of zelf met een kamp mee (danielkamp)
ben ik zelf 2 x mee geweest en was super leuk:o
Kuifje

Bericht door Kuifje »

Ha mensen,

Wie gaat er weer op danielkamp kga komen de zomer naar Scheidgen II

Mazzl
Plaats reactie