neigt dit niet naar overspel :,:,:,Oorspronkelijk gepost door Daphne:,:,:,:,:,:,:,:,:,Oorspronkelijk gepost door memento
Als MWS jouw inzending is voor de fotowedstrijd hoop ik maar voor je dat er alleen maar vrouwen zitten in de jurie...
Ik heb toch liever zn cd in mn speler dan zn foto aan mn muur..
[Aangepast op 14/5/04 door memento]
Uh... tjah... t is en blijft n lekker ding die Michael W Smith... IK heb hem wel aan mn muur hangen in iedergeval... :in:in:in
Fotowedstrijd
:wo Jacob..... wat ben je toch altijd verhelderend...Oorspronkelijk gepost door jacobneigt dit niet naar overspel :,:,:,Oorspronkelijk gepost door Daphne:,:,:,:,:,:,:,:,:,Oorspronkelijk gepost door memento
Als MWS jouw inzending is voor de fotowedstrijd hoop ik maar voor je dat er alleen maar vrouwen zitten in de jurie...
Ik heb toch liever zn cd in mn speler dan zn foto aan mn muur..
[Aangepast op 14/5/04 door memento]
Uh... tjah... t is en blijft n lekker ding die Michael W Smith... IK heb hem wel aan mn muur hangen in iedergeval... :in:in:in

Een tijd geleden postte ik of er mensen van OSW op mijn foto wilde stemmen. Verder zei ik ook dat het leuk zou zijn als er nog meer mensen mee gingen doen. Er werd positief op gereageerd. Enkele OSW-leden wilden de volgende keer ook een foto insturen. Daar is het nu de tijd voor. Weerfoto's kunnen ingestuurd worden tot uiterlijk dinsdag 8 juni 2004. Ik zal zelf ook nog een foto insturen.
Nu vragen jullie misschien af hoe dat insturen van foto's moet. Dat is te lezen op de volgende site:
http://www.vwkweb.nl/weather/fotowedstrijd/.
Voor meer info klik je op meedoen. Om te kijken wie er in de maand mei gewonnen heeft, klik je op archief in de bovenste navigatiebalk.
Ik ben benieuwd hoeveel OSW-ers mee gaan doen met de weerfotowedstrijd van juni 2004.
Groet,
H.M.H.
Nu vragen jullie misschien af hoe dat insturen van foto's moet. Dat is te lezen op de volgende site:
http://www.vwkweb.nl/weather/fotowedstrijd/.
Voor meer info klik je op meedoen. Om te kijken wie er in de maand mei gewonnen heeft, klik je op archief in de bovenste navigatiebalk.
Ik ben benieuwd hoeveel OSW-ers mee gaan doen met de weerfotowedstrijd van juni 2004.
Groet,
H.M.H.
Ik moet mijn foto nog opsturen. Dan duurt het soms nog eventjes voor de foto op de site verschijnt. Maar als de foto op de site te zien is, plaats ik mijn foto ook wel ff op het OSW-forum in dit topic.Oorspronkelijk gepost door Orckie
welke is van jou, H.M.H?
Vanaf donderdag 10 juni kan er waarschijnlijk op de foto's gestemd worden.
jammer dat de zon niet zicht baar is dit had je wel bereikt als de iso waarde lager was, maar mooi plaatje. welk toestel heb je deze genomen?Oorspronkelijk gepost door appie21Oorspronkelijk gepost door marsm104
Deze foto gaat ook over het weer... zelf gemaakt in Zweden....
Beetje offtopic... sorry, kon het niet laten :!
[Aangepast op 11/5/04 door marsm104]
hier een foto van mij
Met welk toestel? een Sony Mavica FD87. Daar kan je nog geen iso waarde van instellen. Het beestje is inmiddels al weer vier jaar oud, 1,3 megapixel en werkt met diskettes.
Maar hij bevalt me nog prima, ben nog niet van plan hem in te ruilen.
In feite heb ik de foto in "automatische stand" gemaakt.
niks geen instellingen veranderd.
Maar hij bevalt me nog prima, ben nog niet van plan hem in te ruilen.
In feite heb ik de foto in "automatische stand" gemaakt.

Met vriendelijke groet, Rick Marsman
-
- Contacteer: