Afgewezen schreef:de vrouw van schreef:Ik ga er liever niet over uitwijden hoe het ons gebracht is en die persoon had idd eerst naar ons moeten komen, en daarom zie ik dit wel degelijk als onterecht verraad...
Als je niet alles vertelt en ook niet vertelt om welke post het gaat, dan wordt het wel lastig.
Feit is dat je je op een forum in de openbaarheid begeeft, ook al is het anoniem. Dus je loopt het risico dat op een gegeven moment persoon A tegen persoon B zegt: kijk eens wat X allemaal post op RF...
Daar moet je tegen kunnen. En als iets echt uit zijn verband gehaald is, kunt je 't uitleggen.
Ik wijd daar niet over uit omdat geen dingen wil zeggen die anders over kunnen komen dan bedoeld.
Om welke post het gaat weet ik niet zo precies, ik kom hier pas sinds dit topic om het even extra te bekrachtigen, dus wellicht dat mijn man dat nog wil vertellen hier.
En dat mensen onderling praten over wat iemand op een forum zegt is logisch maar als gemeentelid dat tegen een dominee zeggen vind ik toch anders liggen...
Mara: dat weet diegene omdat ejvl de gebruikte afkorting van mijn man zijn naam is en dat diegene bij ons in de gemeente zit schijnbaar.