Mister schreef:Ach, ik zie het al. Er worden foto's gemaakt.
Streep mij maar van de lijst.

Mister schreef:Ach, ik zie het al. Er worden foto's gemaakt.
Dan blijft straks alleen Gijs nog over. Kan hij foto's maken van de bomen die alleen takken naar rechts hebben....Mister schreef:Ach, ik zie het al. Er worden foto's gemaakt.
JolandaOudshoorn schreef:Mister schreef:Ach, ik zie het al. Er worden foto's gemaakt.
Streep mij maar van de lijst.![]()
![]()
ik heb ooit een foto van jou op een meeting gemaakt; heb je die ooit op het forum gezien??Mister schreef:Ach, ik zie het al. Er worden foto's gemaakt.
Nee, ik houd iedere keer mijn hart vasthelma schreef:ik heb ooit een foto van jou op een meeting gemaakt; heb je die ooit op het forum gezien??Mister schreef:Ach, ik zie het al. Er worden foto's gemaakt.
...Mister schreef:Nee, ik houd iedere keer mijn hart vasthelma schreef:ik heb ooit een foto van jou op een meeting gemaakt; heb je die ooit op het forum gezien??Mister schreef:Ach, ik zie het al. Er worden foto's gemaakt.
Zet mij er maar op.... onder voorbehoudOrchidee schreef:Het is nog best wel ver weg...20 augustus...
Iedereen staat erop 'onder voorbehoud'JolandaOudshoorn schreef:Zet mij er maar op.... onder voorbehoudOrchidee schreef:Het is nog best wel ver weg...20 augustus...
Mij maakt het niet veel uit hoor, net alsof ik me moet schamen!Mister schreef:Ach, ik zie het al. Er worden foto's gemaakt.
Zita durft echt niet...MarthaMartha schreef:als ik kan kom ik natuurlijk ...
(en van de forummers die ik nog nooit in real life heb ontmoet zou ik zo graag Zita eens ontmoeten, dat lijkt me zo'n leuk mens, die humoristische postings steeds...... kom je ook?)