Mister schreef:Ach, ik zie het al. Er worden foto's gemaakt.
Streep mij maar van de lijst.
Zomermeeting(Doornse gat?)
- JolandaOudshoorn
Re: Zomermeeting(Doornse gat?)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Dan blijft straks alleen Gijs nog over. Kan hij foto's maken van de bomen die alleen takken naar rechts hebben....Mister schreef:Ach, ik zie het al. Er worden foto's gemaakt.
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
JolandaOudshoorn schreef:Mister schreef:Ach, ik zie het al. Er worden foto's gemaakt.
Streep mij maar van de lijst.![]()
![]()
Goed, en dan nu even serieus.
Wie komt er?
Wie komt er?
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
ik heb ooit een foto van jou op een meeting gemaakt; heb je die ooit op het forum gezien??Mister schreef:Ach, ik zie het al. Er worden foto's gemaakt.
Het is nog best wel ver weg...20 augustus...
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- sweelinck 25
Van hoelaat tot hoelaat is deze meeting?
Deze avond hebben we (Ber10e en ik) al een afspraak staan.
Deze avond hebben we (Ber10e en ik) al een afspraak staan.
Nee, ik houd iedere keer mijn hart vasthelma schreef:ik heb ooit een foto van jou op een meeting gemaakt; heb je die ooit op het forum gezien??Mister schreef:Ach, ik zie het al. Er worden foto's gemaakt.
...Mister schreef:Nee, ik houd iedere keer mijn hart vasthelma schreef:ik heb ooit een foto van jou op een meeting gemaakt; heb je die ooit op het forum gezien??Mister schreef:Ach, ik zie het al. Er worden foto's gemaakt.
...
...
komt goed
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- JolandaOudshoorn
Zet mij er maar op.... onder voorbehoudOrchidee schreef:Het is nog best wel ver weg...20 augustus...
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Iedereen staat erop 'onder voorbehoud'JolandaOudshoorn schreef:Zet mij er maar op.... onder voorbehoudOrchidee schreef:Het is nog best wel ver weg...20 augustus...
De hele meeting is "onder voorbehoud" 
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Mij maakt het niet veel uit hoor, net alsof ik me moet schamen!Mister schreef:Ach, ik zie het al. Er worden foto's gemaakt.
You put me outside my safety-zone
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
- MarthaMartha
als ik kan kom ik natuurlijk ...
(en van de forummers die ik nog nooit in real life heb ontmoet zou ik zo graag Zita eens ontmoeten, dat lijkt me zo'n leuk mens, die humoristische postings steeds...... kom je ook?)
(en van de forummers die ik nog nooit in real life heb ontmoet zou ik zo graag Zita eens ontmoeten, dat lijkt me zo'n leuk mens, die humoristische postings steeds...... kom je ook?)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Zita durft echt niet...MarthaMartha schreef:als ik kan kom ik natuurlijk ...