Raad de plaats oftwel waar is dit?
-
Re: Raad de plaats oftwel waar is dit?
Keukenhof, Lisse??
Corydoras schreef:
Eerder de molen van Tholen.

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
De Hoop, jaja.albion schreef:Corydoras schreef:
Eerder de molen van Tholen.
~~Soli Deo Gloria~~
Ik wacht even de goedkeuring af van de fotograaf 

you winalbion schreef:Ik wacht even de goedkeuring af van de fotograaf

~~Soli Deo Gloria~~
-
Hoe krijgen jullie dat elke keer zo snel voor elkaar? Ik zoek me suf 

Ja hoor, dat is 'm helemaal. Was veel te makkelijk natuurlijkalbion schreef:Ik wacht even de goedkeuring af van de fotograaf

Albion weet overal de weg, en tante Google helpt mij soms een beetjeBernadientje schreef:Hoe krijgen jullie dat elke keer zo snel voor elkaar? Ik zoek me suf

~~Soli Deo Gloria~~
Hendrikus schreef:Albion weet overal de weg, en tante Google helpt mij soms een beetjeBernadientje schreef:Hoe krijgen jullie dat elke keer zo snel voor elkaar? Ik zoek me suf
Je draait de zaken om!
Je gaat ons toch niet vertellen dat jij moest googlen om de molen van Tholen te herkennen?albion schreef:Je draait de zaken om!Hendrikus schreef:Albion weet overal de weg, en tante Google helpt mij soms een beetjeBernadientje schreef:Hoe krijgen jullie dat elke keer zo snel voor elkaar? Ik zoek me suf

~~Soli Deo Gloria~~
Hendrikus schreef:Je gaat ons toch niet vertellen dat jij moest googlen om de molen van Tholen te herkennen?albion schreef:Je draait de zaken om!Hendrikus schreef:Albion weet overal de weg, en tante Google helpt mij soms een beetjeBernadientje schreef:Hoe krijgen jullie dat elke keer zo snel voor elkaar? Ik zoek me suf

Komt er nog wat, Albion?Corydoras schreef:Ja hoor, dat is 'm helemaal. Was veel te makkelijk natuurlijkalbion schreef:Ik wacht even de goedkeuring af van de fotograaf
Ja zeker, maar ik heb het even druk met andere zaken. Als je er een wil plaatsen mag dat gerustMarco schreef:Komt er nog wat, Albion?Corydoras schreef:Ja hoor, dat is 'm helemaal. Was veel te makkelijk natuurlijkalbion schreef:Ik wacht even de goedkeuring af van de fotograaf

ik ben benieuwd..albion schreef:Ja zeker, maar ik heb het even druk met andere zaken. Als je er een wil plaatsen mag dat gerustMarco schreef:Komt er nog wat, Albion?Corydoras schreef:Ja hoor, dat is 'm helemaal. Was veel te makkelijk natuurlijkalbion schreef:Ik wacht even de goedkeuring af van de fotograaf
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....