Raad de plaats oftwel waar is dit?
Re: Raad de plaats oftwel waar is dit?
wie zij die 2 woeste mannen op het dak?
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
-
Dat zijn Ellet en Brammert. (Of ze lijken er op).Joannah schreef:wie zij die 2 woeste mannen op het dak?
Van het openlucht museum in Schoonoord. Het gebouw staat daar niet volgens mij....
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Edele Strijdster
Op het eerste gezicht zou je dat zeggen. Ik weet het ook niet, maar probeer er achter te komen.edele strijdster schreef:Dat zijn Ellet en Brammert. (Of ze lijken er op).Joannah schreef:wie zij die 2 woeste mannen op het dak?
Van het openlucht museum in Schoonoord. Het gebouw staat daar niet volgens mij....
Helaas, pindakaas ook Schoonoord is het niet...
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- Johann Gottfried Walther
Die mannen staan naast het wapen van die stad. Waar het gebouw zich bevind. 

"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Ze houden zich vroom, want 't is in Bergen op Zoom.Johann Gottfried Walther schreef:Die mannen staan naast het wapen van die stad. Waar het gebouw zich bevind.

~~Soli Deo Gloria~~
~~Soli Deo Gloria~~
Nou maak je het ons wel heel makkelijk.Hendrikus schreef: De volgende. Helaas Jet, geen Zeeland deze keer
Scheelt een heel stuk denk/zoekwerk.
Dank voor de tip!
Hendrikus schreef:Ze houden zich vroom, want 't is in Bergen op Zoom.Johann Gottfried Walther schreef:Die mannen staan naast het wapen van die stad. Waar het gebouw zich bevind.
Ja dankzij die tip van...

't Is toch zo'n beste jongenalbion schreef:Ja dankzij die tip van...![]()

~~Soli Deo Gloria~~
Zo'n beetje de andere kant van het land: BourtangeHendrikus schreef:[img]
De volgende. Helaas Jet, geen Zeeland deze keer

Kijk, als we jou toch niet hadden - dan bleef het soms erg lang stil in dit topicCorydoras schreef:Zo'n beetje de andere kant van het land: BourtangeHendrikus schreef:[img]

~~Soli Deo Gloria~~
Hendrikus schreef:Kijk, als we jou toch niet hadden - dan bleef het soms erg lang stil in dit topicCorydoras schreef:Zo'n beetje de andere kant van het land: BourtangeHendrikus schreef:[img]

Corydoras schreef:Zo'n beetje de andere kant van het land: BourtangeHendrikus schreef:[img]
'k Ben benieuwd naar jouw foto

Laatst gewijzigd door albion op 09 mar 2010, 23:17, 1 keer totaal gewijzigd.
heel goed plaatje, ik zie m nu pas, dus om nogmaals te zeggen, dit is Zoutelande is ook zo onzinnig he.Hendrikus schreef:Aha, dus daar raakte ik een gevoelige snaarhenriët schreef: t kon ook werkelijk niet missen..
wij kregen verkering daar...![]()
(...daar bij die molen.. die mooie molen... daar vonden wij-ij-ij elkaar... ( je zult de melodie wel kennen;)
uhm.. je kent mn onkunde met foto s he:)
dus ik geef mn beurt door aan jou
met de opdracht, iets in Zeeland!![]()
Nou vooruit: Zeeuwser dan dit kan ik niet verzinnen
en er zit ook nog wel een gebouwtje in waardoor de plaats herkenbaar zou moeten zijn.
wellicht dat je r nog eentje vanuit Zeeland hebt!...........
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
O, nog staaaapels.henriët schreef:heel goed plaatje, ik zie m nu pas, dus om nogmaals te zeggen, dit is Zoutelande is ook zo onzinnig he.
wellicht dat je r nog eentje vanuit Zeeland hebt!...........
maar vaak wel van dit soort

waar je niet veel wijzer van wordt

Maar Corydoras is nu aan de beurt

~~Soli Deo Gloria~~