Hoe moet dhr. Bos anders deze crisistijden doorkomen?Hendrikus schreef:De staatskas heeft een goeie aan jeMarthaMartha schreef:een boete![]()
't moet niet gekker worden in één week
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [5]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [5]
Volgens mij hebben ze geld nodig ofzo..... Hier ook 1 boete.
MarthaMartha schreef:een boete![]()
"als liefde vleugels krijgt......"
Nou, henriët, van Lassie kun je nou ook nix verwachten......Lassie schreef:Volgens mij hebben ze geld nodig ofzo..... Hier ook 1 boete.
Inderdaad het moet niet gekker worden ............. maar anderszijds neem ik mijn petje voor je af. Dat jij zo gemotiveerd bent om het financiele beleid van onze regering in deze tijden van kredietcrisis te steunen vind ik het bijzonder!MarthaMartha schreef:een boete![]()
(Ik denk zelf wel dat je wat toch beter naar Amicus D. moet luisteren, want volgens mij heb jij zijn economisch financiele lessen niet helemaal goed begrepen)
HOHO..... ik was niet degene die achter het stuur zat (en zat zelfs niet eens bij m'n man in de auto).jvdg schreef:Nou, henriët, van Lassie kun je nou ook nix verwachten......Lassie schreef:Volgens mij hebben ze geld nodig ofzo..... Hier ook 1 boete.
Lassie schreef:HOHO..... ik was niet degene die achter het stuur zat (en zat zelfs niet eens bij m'n man in de auto).jvdg schreef:Nou, henriët, van Lassie kun je nou ook nix verwachten......Lassie schreef:Volgens mij hebben ze geld nodig ofzo..... Hier ook 1 boete.
Ik wilde henriët helpen, maar zie nu wel in dat het voor jou nu ook een probleem is.
ligt het aan mij?
Neuhh, maar ik pleitte voor enig mededogen......Lassie schreef:ligt het aan mij?
uit balorigheid als reactie op de boete...
even naar de boekhandel geweest... (met een grote afprijshoek...!!!!)
kaarten, boekenlegger, kinderboeken, boekjes voor Jetje avi 1 (!!!) allerhande knutselzooitjes van de hema.. ( we moeten de vakantie toch gezellig doorkomen he..) oh ja, en de christenreis met platen voor een 'habbekrats'
nu even gaan rekenen of we volgende week nog vlees kunnen eten bie de erpels...
kaarten, boekenlegger, kinderboeken, boekjes voor Jetje avi 1 (!!!) allerhande knutselzooitjes van de hema.. ( we moeten de vakantie toch gezellig doorkomen he..) oh ja, en de christenreis met platen voor een 'habbekrats'
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët schreef:uit balorigheid als reactie op de boete...
4 prachtige hortensia's (meegedaan met een actie voor een schoolproject) in de kleuren wit, roze, blauw en rood.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Ik kan weer schoentjes voor mijn kinderen kopen dank zij MM.MarthaMartha schreef:een boete![]()
Dank je wel...............
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Ik weet dat de overheid haar dienders onderbetaalt, maar wist niet dat het zo erg is......fluitje schreef:Ik kan weer schoentjes voor mijn kinderen kopen dank zij MM.MarthaMartha schreef:een boete![]()
Dank je wel...............
donderdagavond in Hardenberg:
-Op het aloude kerkenpad deel 2 van Ds.E.Venema
-Nederlands Dagblad(nee geen abo, wilde die man mij wel aansmeren)
-tas van mijn werkgever(re-integratiebureau) met een krant en wat folders en een setje linialen.
-Op het aloude kerkenpad deel 2 van Ds.E.Venema
-Nederlands Dagblad(nee geen abo, wilde die man mij wel aansmeren)
-tas van mijn werkgever(re-integratiebureau) met een krant en wat folders en een setje linialen.