Hoe moet dhr. Bos anders deze crisistijden doorkomen?Hendrikus schreef:De staatskas heeft een goeie aan jeMarthaMartha schreef:een boete![]()
't moet niet gekker worden in één week

Hoe moet dhr. Bos anders deze crisistijden doorkomen?Hendrikus schreef:De staatskas heeft een goeie aan jeMarthaMartha schreef:een boete![]()
MarthaMartha schreef:een boete![]()
Nou, henriët, van Lassie kun je nou ook nix verwachten......Lassie schreef:Volgens mij hebben ze geld nodig ofzo..... Hier ook 1 boete.
Inderdaad het moet niet gekker worden ............. maar anderszijds neem ik mijn petje voor je af. Dat jij zo gemotiveerd bent om het financiele beleid van onze regering in deze tijden van kredietcrisis te steunen vind ik het bijzonder!MarthaMartha schreef:een boete![]()
HOHO..... ik was niet degene die achter het stuur zat (en zat zelfs niet eens bij m'n man in de auto).jvdg schreef:Nou, henriët, van Lassie kun je nou ook nix verwachten......Lassie schreef:Volgens mij hebben ze geld nodig ofzo..... Hier ook 1 boete.
Lassie schreef:HOHO..... ik was niet degene die achter het stuur zat (en zat zelfs niet eens bij m'n man in de auto).jvdg schreef:Nou, henriët, van Lassie kun je nou ook nix verwachten......Lassie schreef:Volgens mij hebben ze geld nodig ofzo..... Hier ook 1 boete.
Neuhh, maar ik pleitte voor enig mededogen......Lassie schreef:ligt het aan mij?
henriët schreef:uit balorigheid als reactie op de boete...
even naar de boekhandel geweest... (met een grote afprijshoek...!!!!)
kaarten, boekenlegger, kinderboeken, boekjes voor Jetje avi 1 (!!!) allerhande knutselzooitjes van de hema.. ( we moeten de vakantie toch gezellig doorkomen he..) oh ja, en de christenreis met platen voor een 'habbekrats'
nu even gaan rekenen of we volgende week nog vlees kunnen eten bie de erpels...
Ik kan weer schoentjes voor mijn kinderen kopen dank zij MM.MarthaMartha schreef:een boete![]()
Ik weet dat de overheid haar dienders onderbetaalt, maar wist niet dat het zo erg is......fluitje schreef:Ik kan weer schoentjes voor mijn kinderen kopen dank zij MM.MarthaMartha schreef:een boete![]()
Dank je wel...............