Ja, voor mij voelt elke keer als een leugen. En ik klik per week heel wat keren zulke voorwaarden weg.
Vraag (algemeen)
Re: Vraag (algemeen)
Dat vind ik ook een ingewikkelde vraag. Je liegt dan wel, maar je spreekt geen vals getuigenis tegen je naaste.
Ik vind een samenleving waarin dit soort vragen gesteld worden trouwens een symptoom van een samenleving die zich niet naar Gods geboden richt. Want anders zou niemand zoiets vragen. Je kunt immers ook vragen: ik heb kennis kunnen nemen van de algemene voorwaarden, en ga daarmee akkoord voor zover deze niet in strijd zijn met de relevante wet- en regelgeving. Dat zou al een stuk klantvriendelijker zijn.
Ik vind een samenleving waarin dit soort vragen gesteld worden trouwens een symptoom van een samenleving die zich niet naar Gods geboden richt. Want anders zou niemand zoiets vragen. Je kunt immers ook vragen: ik heb kennis kunnen nemen van de algemene voorwaarden, en ga daarmee akkoord voor zover deze niet in strijd zijn met de relevante wet- en regelgeving. Dat zou al een stuk klantvriendelijker zijn.
Meestal hoef je alleen maar aan te geven dat je akkoord gaat. Er zijn bedrijven die hebben heel kort voorwaardenlijstje, dat je dus echt kunt lezen.
Maar als het een hele lap tekst is, stopt voor mij meestal de koop.
Maar als het een hele lap tekst is, stopt voor mij meestal de koop.