Kijk even in het legging-topic; heb begrepen dat jij ook een paardenliefhebber bent.Zita schreef:Het zoeken van kuise badkleding waar mijn lijf in past. Misschien maar gaan googlen op boerkini, dan ben ik van het hele probleem af.

Kijk even in het legging-topic; heb begrepen dat jij ook een paardenliefhebber bent.Zita schreef:Het zoeken van kuise badkleding waar mijn lijf in past. Misschien maar gaan googlen op boerkini, dan ben ik van het hele probleem af.
hoho, dat was ik niet. En met een paardrijbroek zwemmen lijkt mij niet echt alles.Tiberius schreef:Kijk even in het legging-topic; heb begrepen dat jij ook een paardenliefhebber bent.Zita schreef:Het zoeken van kuise badkleding waar mijn lijf in past. Misschien maar gaan googlen op boerkini, dan ben ik van het hele probleem af.
Zita schreef:hoho, dat was ik niet. En met een paardrijbroek zwemmen lijkt mij niet echt alles.Tiberius schreef:Kijk even in het legging-topic; heb begrepen dat jij ook een paardenliefhebber bent.Zita schreef:Het zoeken van kuise badkleding waar mijn lijf in past. Misschien maar gaan googlen op boerkini, dan ben ik van het hele probleem af.
Het is mij gelukt door een tankini bovenstukje via internet te bestellen en een zwemshort bij the Sting te halen.Zita schreef:Het zoeken van kuise badkleding waar mijn lijf in past. Misschien maar gaan googlen op boerkini, dan ben ik van het hele probleem af.
Zie: http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 83#p589783Zita schreef:Het zoeken van kuise badkleding waar mijn lijf in past. Misschien maar gaan googlen op boerkini, dan ben ik van het hele probleem af.
get thisAfgewezen schreef:Buurman heeft oplossing bedacht voor blaffende hond:
Hond kent ons nog niet, dus moeten alle buren maar eens kennis komen maken met hond.
![]()
(Ik ga in twittertaal spreken, zie ik.)
Afgewezen schreef:Buurman heeft oplossing bedacht voor blaffende hond:
Hond kent ons nog niet, dus moeten alle buren maar eens kennis komen maken met hond.
![]()
(Ik ga in twittertaal spreken, zie ik.)
Nou, valt wel mee. Maar goed, we hebben als buren het anti-blafoffensief geopend, hopelijk helpt het.Mara schreef:Afgewezen schreef:Buurman heeft oplossing bedacht voor blaffende hond:
![]()
(Ik ga in twittertaal spreken, zie ik.)Wees blij dat het geen leguaan, varaan of slang is
![]()
Maar ja, die hoor je tenminste niet buiten![]()
Is buum een beetje vreemd Afgewezen?
Wat is de ergernis?Afgewezen schreef:Mensen die hun fiets niet in de fietsenstandaard zetten, omdat-er-anders-een-slag-in-hun-wiel-komt.
Zal ik je vaak ergeren want ik doe het ook nooitAfgewezen schreef:Mensen die hun fiets niet in de fietsenstandaard zetten, omdat-er-anders-een-slag-in-hun-wiel-komt.
Dat deze mensen altijd extra parkeerplaats voor hun fiets nodig hebben. Terwijl het echt nergens over gaat.MarthaMartha schreef:Wat is de ergernis?Afgewezen schreef:Mensen die hun fiets niet in de fietsenstandaard zetten, omdat-er-anders-een-slag-in-hun-wiel-komt.
ohwAfgewezen schreef:Dat deze mensen altijd extra parkeerplaats voor hun fiets nodig hebben. Terwijl het echt nergens over gaat.MarthaMartha schreef:Wat is de ergernis?Afgewezen schreef:Mensen die hun fiets niet in de fietsenstandaard zetten, omdat-er-anders-een-slag-in-hun-wiel-komt.