Kijk even in het legging-topic; heb begrepen dat jij ook een paardenliefhebber bent.Zita schreef:Het zoeken van kuise badkleding waar mijn lijf in past. Misschien maar gaan googlen op boerkini, dan ben ik van het hele probleem af.
Kleine ergernissen [2]
Re: Kleine ergernissen [2]
hoho, dat was ik niet. En met een paardrijbroek zwemmen lijkt mij niet echt alles.Tiberius schreef:Kijk even in het legging-topic; heb begrepen dat jij ook een paardenliefhebber bent.Zita schreef:Het zoeken van kuise badkleding waar mijn lijf in past. Misschien maar gaan googlen op boerkini, dan ben ik van het hele probleem af.
Zita schreef:hoho, dat was ik niet. En met een paardrijbroek zwemmen lijkt mij niet echt alles.Tiberius schreef:Kijk even in het legging-topic; heb begrepen dat jij ook een paardenliefhebber bent.Zita schreef:Het zoeken van kuise badkleding waar mijn lijf in past. Misschien maar gaan googlen op boerkini, dan ben ik van het hele probleem af.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
Het is mij gelukt door een tankini bovenstukje via internet te bestellen en een zwemshort bij the Sting te halen.Zita schreef:Het zoeken van kuise badkleding waar mijn lijf in past. Misschien maar gaan googlen op boerkini, dan ben ik van het hele probleem af.
Ik kan hem in een volle huiskamer showen, zo netjes is het
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Zie: http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 83#p589783Zita schreef:Het zoeken van kuise badkleding waar mijn lijf in past. Misschien maar gaan googlen op boerkini, dan ben ik van het hele probleem af.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Buurman heeft oplossing bedacht voor blaffende hond:
Hond kent ons nog niet, dus moeten alle buren maar eens kennis komen maken met hond.
(Ik ga in twittertaal spreken, zie ik.)
Hond kent ons nog niet, dus moeten alle buren maar eens kennis komen maken met hond.
get thisAfgewezen schreef:Buurman heeft oplossing bedacht voor blaffende hond:
![]()
http://www.electronicpestrepeller.com/Dog_Control.htm
“Wij prediken tot mensen alsof zij zich ervan bewust zijn stervende zondaars te zijn; dat zijn zij niet; zij hebben een goede tijd, en ons spreken over wedergeboren worden ligt op een domein waarvan zij niets weten. De natuurlijke mens wil niet wedergeboren worden”.
- Oswald Chambers -
- Oswald Chambers -
Afgewezen schreef:Buurman heeft oplossing bedacht voor blaffende hond:
![]()
Maar ja, die hoor je tenminste niet buiten
Is buum een beetje vreemd Afgewezen?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Nou, valt wel mee. Maar goed, we hebben als buren het anti-blafoffensief geopend, hopelijk helpt het.Mara schreef:Afgewezen schreef:Buurman heeft oplossing bedacht voor blaffende hond:
![]()
(Ik ga in twittertaal spreken, zie ik.)Wees blij dat het geen leguaan, varaan of slang is
![]()
Maar ja, die hoor je tenminste niet buiten![]()
Is buum een beetje vreemd Afgewezen?
Allemaal een paar euro bijeenleggen en je hebt een blafband ;-)
“Wij prediken tot mensen alsof zij zich ervan bewust zijn stervende zondaars te zijn; dat zijn zij niet; zij hebben een goede tijd, en ons spreken over wedergeboren worden ligt op een domein waarvan zij niets weten. De natuurlijke mens wil niet wedergeboren worden”.
- Oswald Chambers -
- Oswald Chambers -
Mensen die hun fiets niet in de fietsenstandaard zetten, omdat-er-anders-een-slag-in-hun-wiel-komt.

- MarthaMartha
Wat is de ergernis?Afgewezen schreef:Mensen die hun fiets niet in de fietsenstandaard zetten, omdat-er-anders-een-slag-in-hun-wiel-komt.
Zal ik je vaak ergeren want ik doe het ook nooitAfgewezen schreef:Mensen die hun fiets niet in de fietsenstandaard zetten, omdat-er-anders-een-slag-in-hun-wiel-komt.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Dat deze mensen altijd extra parkeerplaats voor hun fiets nodig hebben. Terwijl het echt nergens over gaat.MarthaMartha schreef:Wat is de ergernis?Afgewezen schreef:Mensen die hun fiets niet in de fietsenstandaard zetten, omdat-er-anders-een-slag-in-hun-wiel-komt.
- MarthaMartha
ohwAfgewezen schreef:Dat deze mensen altijd extra parkeerplaats voor hun fiets nodig hebben. Terwijl het echt nergens over gaat.MarthaMartha schreef:Wat is de ergernis?Afgewezen schreef:Mensen die hun fiets niet in de fietsenstandaard zetten, omdat-er-anders-een-slag-in-hun-wiel-komt.