De binnenplaats van het oude politiebureau Woerden lijkt er anders nog meer op.albion schreef: (Kasteel Woerden lijkt er wel wat op, maar is het niet).
Raad de plaats oftwel waar is dit?
Re: Raad de plaats oftwel waar is dit?
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Corydoras schreef:Het Amsterdams Historisch Museum!
Knap!

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Ik ben er ooit geweest, maar herkende het nu toch echt niet. Gelukkig weet Google bijna allesalbion schreef:Corydoras schreef:Het Amsterdams Historisch Museum!
Knap!

De volgende:

Ik denk aan Friesland.
Harlingen?
Harlingen?
Nee, verkeerde provincie ook.jvdg schreef:Ik denk aan Friesland.
Harlingen?

Vinkeveense plassen.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Werkendam?
Zeg nou maar ja, ik wil die koelkast hebben.
Zeg nou maar ja, ik wil die koelkast hebben.

Corydoras schreef:Dan moet je toch echt nog even verder raden/zoeken

Ik denk dat het gemeente Waterland is.
albion schreef:Ik denk dat het gemeente Waterland is.
Ik ben benieuwd of ik in de goede provincie zoek.

Ha sorry, ik was een beetje druk vandaag, ben net weer thuis. Ja, je zit zeker in de goede provincie, zelfs in de goede gemeente. Dan moet het niet meer moeilijk zijn, toch?albion schreef:Ik ben benieuwd of ik in de goede provincie zoek.albion schreef:Ik denk dat het gemeente Waterland is.

Corydoras schreef:Ha sorry, ik was een beetje druk vandaag, ben net weer thuis. Ja, je zit zeker in de goede provincie, zelfs in de goede gemeente. Dan moet het niet meer moeilijk zijn, toch?albion schreef:Ik ben benieuwd of ik in de goede provincie zoek.albion schreef:Ik denk dat het gemeente Waterland is.
Ik ben ze allemaal nagegaan, maar vind het toch nog lastig. Als ik weer wat tijd heb ga ik verder zoeken, als iemand me al niet voor is. (Niet dat dát erg is, want ik vind het zelf erg moeilijk om een foto te plaatsen)
albion schreef:Corydoras schreef:Ha sorry, ik was een beetje druk vandaag, ben net weer thuis. Ja, je zit zeker in de goede provincie, zelfs in de goede gemeente. Dan moet het niet meer moeilijk zijn, toch?albion schreef:Ik ben benieuwd of ik in de goede provincie zoek.albion schreef:Ik denk dat het gemeente Waterland is.
Ik ben ze allemaal nagegaan, maar vind het toch nog lastig. Als ik weer wat tijd heb ga ik verder zoeken, als iemand me al niet voor is. (Niet dat dát erg is, want ik vind het zelf erg moeilijk om een foto te plaatsen)
Monnickendam?