Lassie schreef:mijn broer

Lassie schreef:mijn broer
Ik doe niks...Ichtus schreef:Stuur je ze allemaal nog een kaartje? Of doe je tegenwoordig een mail met een felicitatie
Kaartjes kunnen wel eens wat zeggen ja. Na heb overlijden van mijn moeder, afgelopen zondag 1 jaar geleden, kreeg ik kaartjes van verschillende refoforummers...Gijs83 schreef:Ik doe niks...Ichtus schreef:Stuur je ze allemaal nog een kaartje? Of doe je tegenwoordig een mail met een felicitatie, geef alleen maar namen door. Wie wil mag best een kaartje sturen. Kaartjes worden vaak wel gewaardeerd zeker als het in minder prettige situaties, zoals bv.overlijden. Vorige week overleden(voor mij onverwacht) 2 mannen uit mijn postwijk. Heb van beiden deze week al gehoord dat het gewaardeerd werd. Van een kaartje doet veel tot(hij drukte het beetje joviaal uit) 'mijn moeder vond het helemaal top!'.
Dacht dat het hier over verjaardagen gaat en niet over overlijden.Gijs83 schreef:Ik doe niks...Ichtus schreef:Stuur je ze allemaal nog een kaartje? Of doe je tegenwoordig een mail met een felicitatie, geef alleen maar namen door. Wie wil mag best een kaartje sturen. Kaartjes worden vaak wel gewaardeerd zeker als het in minder prettige situaties, zoals bv.overlijden. Vorige week overleden(voor mij onverwacht) 2 mannen uit mijn postwijk. Heb van beiden deze week al gehoord dat het gewaardeerd werd. Van een kaartje doet veel tot(hij drukte het beetje joviaal uit) 'mijn moeder vond het helemaal top!'.
Dat was even een opmerking tussendoor...Ichtus schreef:Dacht dat het hier over verjaardagen gaat en niet over overlijden.Gijs83 schreef:Ik doe niks...Ichtus schreef:Stuur je ze allemaal nog een kaartje? Of doe je tegenwoordig een mail met een felicitatie, geef alleen maar namen door. Wie wil mag best een kaartje sturen. Kaartjes worden vaak wel gewaardeerd zeker als het in minder prettige situaties, zoals bv.overlijden. Vorige week overleden(voor mij onverwacht) 2 mannen uit mijn postwijk. Heb van beiden deze week al gehoord dat het gewaardeerd werd. Van een kaartje doet veel tot(hij drukte het beetje joviaal uit) 'mijn moeder vond het helemaal top!'.
Waren de reacties van die overleden mannen zelf? Dat staat er wel.Gijs83 schreef:Dat was even een opmerking tussendoor...Ichtus schreef:Dacht dat het hier over verjaardagen gaat en niet over overlijden.Gijs83 schreef:Ik doe niks...Ichtus schreef:Stuur je ze allemaal nog een kaartje? Of doe je tegenwoordig een mail met een felicitatie, geef alleen maar namen door. Wie wil mag best een kaartje sturen. Kaartjes worden vaak wel gewaardeerd zeker als het in minder prettige situaties, zoals bv.overlijden. Vorige week overleden(voor mij onverwacht) 2 mannen uit mijn postwijk. Heb van beiden deze week al gehoord dat het gewaardeerd werd. Van een kaartje doet veel tot(hij drukte het beetje joviaal uit) 'mijn moeder vond het helemaal top!'.
dus.
Wat denk je zelf?refo schreef:Waren de reacties van die overleden mannen zelf?