Lassie schreef:mijn broer
Verjaardagen bekende en minder bekende personen
Re: verjaardagen bekende en minder bekende personen
 Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!  
Een dag te laat, maar goed. Een meisje uit mijn klas was gisteren nog jarig!

You put me outside my safety-zone
Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
						Outside all the lines that made my home
To find out that no one really lives
Without giving what it is you give
-Ds.N.den Ouden(41) HHK predikant te Nieuw Lekkerland
-Bas Belder(64) SGP-europarlmentarier sinds 1999
-Aad Meijboom(59) hoge politiefunctionarius: 1998-2001: Korpschef in Twente, 2001-2010 bij Rijnmond. Op vrijdag 17 september 2010 is Meijboom door het korpsbeheerdersberaad per 1 oktober benoemt tot de eerste CIO bij de Nederlandse politie.
-Elisabeth Thérèse Marie Hélène van België, prinses van België(9) oudste dochter van de kroonprins.

-Bas Belder(64) SGP-europarlmentarier sinds 1999
-Aad Meijboom(59) hoge politiefunctionarius: 1998-2001: Korpschef in Twente, 2001-2010 bij Rijnmond. Op vrijdag 17 september 2010 is Meijboom door het korpsbeheerdersberaad per 1 oktober benoemt tot de eerste CIO bij de Nederlandse politie.
-Elisabeth Thérèse Marie Hélène van België, prinses van België(9) oudste dochter van de kroonprins.
-Lucas, tweede kind van prins Maurits en prinses Marilène(8)

-Ds.L.Groenenberg(66) HHK predikant te Schoonrewoerd. Is hij nu al met emeritaat of niet? Dat moet toch al volgens de kerkorde van de HHK?
-Mahmoud Ahmadinejad(54), president van Iran

-Mahmoud Ahmadinejad(54), president van Iran
Stuur je ze allemaal nog een kaartje? Of doe je tegenwoordig een mail met een felicitatie 

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Ik doe niks...Ichtus schreef:Stuur je ze allemaal nog een kaartje? Of doe je tegenwoordig een mail met een felicitatie
Kaartjes kunnen wel eens wat zeggen ja. Na heb overlijden van mijn moeder, afgelopen zondag 1 jaar geleden, kreeg ik kaartjes van verschillende refoforummers...Gijs83 schreef:Ik doe niks...Ichtus schreef:Stuur je ze allemaal nog een kaartje? Of doe je tegenwoordig een mail met een felicitatie, geef alleen maar namen door. Wie wil mag best een kaartje sturen. Kaartjes worden vaak wel gewaardeerd zeker als het in minder prettige situaties, zoals bv.overlijden. Vorige week overleden(voor mij onverwacht) 2 mannen uit mijn postwijk. Heb van beiden deze week al gehoord dat het gewaardeerd werd. Van een kaartje doet veel tot(hij drukte het beetje joviaal uit) 'mijn moeder vond het helemaal top!'.
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008« 
Gisteren:
-Ds.A.den Hartog(63) HHK predikant te Maartensdijk

-Ds.A.den Hartog(63) HHK predikant te Maartensdijk
Dacht dat het hier over verjaardagen gaat en niet over overlijden.Gijs83 schreef:Ik doe niks...Ichtus schreef:Stuur je ze allemaal nog een kaartje? Of doe je tegenwoordig een mail met een felicitatie, geef alleen maar namen door. Wie wil mag best een kaartje sturen. Kaartjes worden vaak wel gewaardeerd zeker als het in minder prettige situaties, zoals bv.overlijden. Vorige week overleden(voor mij onverwacht) 2 mannen uit mijn postwijk. Heb van beiden deze week al gehoord dat het gewaardeerd werd. Van een kaartje doet veel tot(hij drukte het beetje joviaal uit) 'mijn moeder vond het helemaal top!'.
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Dat was even een opmerking tussendoor...Ichtus schreef:Dacht dat het hier over verjaardagen gaat en niet over overlijden.Gijs83 schreef:Ik doe niks...Ichtus schreef:Stuur je ze allemaal nog een kaartje? Of doe je tegenwoordig een mail met een felicitatie, geef alleen maar namen door. Wie wil mag best een kaartje sturen. Kaartjes worden vaak wel gewaardeerd zeker als het in minder prettige situaties, zoals bv.overlijden. Vorige week overleden(voor mij onverwacht) 2 mannen uit mijn postwijk. Heb van beiden deze week al gehoord dat het gewaardeerd werd. Van een kaartje doet veel tot(hij drukte het beetje joviaal uit) 'mijn moeder vond het helemaal top!'.
-Kandidaat W.J.van den Brink(38) HHK Ede
- Lodewijk de Waal(60), Nederlands vakbondsleider
-Traian Băsescu(59), Roemeens president(sinds 2004)
-Agnes Jongerius(50), Nederlands vakbondsbestuurster FNV

- Lodewijk de Waal(60), Nederlands vakbondsleider
-Traian Băsescu(59), Roemeens president(sinds 2004)
-Agnes Jongerius(50), Nederlands vakbondsbestuurster FNV
Waren de reacties van die overleden mannen zelf? Dat staat er wel.Gijs83 schreef:Dat was even een opmerking tussendoor...Ichtus schreef:Dacht dat het hier over verjaardagen gaat en niet over overlijden.Gijs83 schreef:Ik doe niks...Ichtus schreef:Stuur je ze allemaal nog een kaartje? Of doe je tegenwoordig een mail met een felicitatie, geef alleen maar namen door. Wie wil mag best een kaartje sturen. Kaartjes worden vaak wel gewaardeerd zeker als het in minder prettige situaties, zoals bv.overlijden. Vorige week overleden(voor mij onverwacht) 2 mannen uit mijn postwijk. Heb van beiden deze week al gehoord dat het gewaardeerd werd. Van een kaartje doet veel tot(hij drukte het beetje joviaal uit) 'mijn moeder vond het helemaal top!'.
dus.
Wat denk je zelf?refo schreef:Waren de reacties van die overleden mannen zelf?
Geen halve reacties quoten.