Migratie Refoforum
Re: Migratie Refoforum
+1
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Nee hoor, ik zat juist te denken dat er een nieuw refoforum-woord-van-het-jaar-2024 aan het ontstaan is: grondslagdrammers
Ik verbaas me echt over het niveau van ik-heb-toch-gelijk-al-moet-ik-het-zelf-zeggen.
En als dit reden tot meldingen geeft moeten de mods me maar verbannen.
De wereld staat in brand, maar wij gooien olie op het vuur door ons toekijken aan de kant
Dat doen we niet!Valcke schreef: ↑26 nov 2024, 11:51Dat moet je dan maar een keer met de feiten aantonen, misschien op de koffie of zoiets dat ik mee kan kijken. Ik kan het nu niet zien omdat het topic "Homoseksualiteit" er niet meer staat. Mijn beeld is - over de diverse jaren - dat meldingen meestal tot niets leiden en dat de uitingen waarover ik meldde, gewoon bleven staan. Ik was één keer inderdaad positief verrast dat er wel een opvolging kwam. Vooralsnog vertrouw ik mijn geheugen toch meer dan iets wat door het verdwenen topic niet meer na te kijken valt.Herman schreef: ↑26 nov 2024, 11:48Het is ook goedkoop scoren, omdat van de drie andere meldingen twee direct zijn opgevolgd en de derde dus over langere termijn opvolging heeft gekregen. In ieder geval blijft er weinig over van je initiële verwijt.Valcke schreef: ↑26 nov 2024, 11:45 Ook eens: ik laat mij graag corrigeren door de feiten. Maar de feiten liggen vooralsnog echt anders.
Het feit dat het topic "Homoseksualiteit" in de prullenbak of in moderatie staat, staat helemaal los van mijn meldingen in dit topic, die gespreid over de tijd plaatsvonden.
Wanneer gesuggereerd wordt dat mijn meldingen - die vooral over uitingen in dit topic gingen - zijn opgevolgd, wordt er gewoon een feitelijk onjuist verband gelegd. En dat vind ik bijzonder goedkoop scoren (met alle respect).
Je kan Herman gewoon op zijn (herhaald) woord geloven, of niet; het geloof kunnen we je niet schenken.
Maar dat gedram is afgelopen; is het niet zelfreinigend dan moet het maar mod-reinigend.
We doen sowieso nooit uitspraken over mod-acties tegen derden, laat staan dat jij achter de schermen mee gaat zitten loeren.
Hoewel ik deze mening begrijp, doet dit geen recht aan de discussie. Die raakt namelijk naar mijn mening het bestaansrecht van dit forum. Het forum is gekoppeld aan een basis. Die basis moet helder zijn. Door de bovenstaande discussie lijkt het dat de basis niet helder meer is of wellicht vrij interpretabel. Gevoelsargumenten dragen niet bij aan een helder geluid. Het lijkt me daarom goed om de basis nog eens goed tegen het licht te houden. Daar hebben alle bijdragers tenslotte mee ingestemd.
- Maanenschijn
Het wordt wat grimmig, ja.refo schreef:Ben ik de enige die dit topic een beetje zat begin te worden?
Maar een keer deze hier discussie voeren is wel nuttig, beter dan iedere keer in allerlei andere topics.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Het nietes-wellesgedram ben ik ook wel een beetje zat, ja. Het gaat erom dat we met zijn allen een goed forum willen hebben, niet wie er 'gelijk' had in een bepaald geval. Voegt niets toe. 

Zo zat ik er ook in. Maar goed, we laten het dan maar rusten.Maanenschijn schreef: ↑26 nov 2024, 12:45Het wordt wat grimmig, ja.refo schreef:Ben ik de enige die dit topic een beetje zat begin te worden?
Maar een keer deze hier discussie voeren is wel nuttig, beter dan iedere keer in allerlei andere topics.
En misschien mag ik nog een keertje op de koffie komen bij Herman, puur om bij te praten en voor de gezelligheid.
Klik op het bolletje en je hebt contact.Valcke schreef: ↑26 nov 2024, 13:09Zo zat ik er ook in. Maar goed, we laten het dan maar rusten.Maanenschijn schreef: ↑26 nov 2024, 12:45Het wordt wat grimmig, ja.refo schreef:Ben ik de enige die dit topic een beetje zat begin te worden?
En misschien mag ik nog een keertje op de koffie komen bij Herman, puur om bij te praten en voor de gezelligheid.
- Maanenschijn
Als je een locatie zoekt....Valcke schreef:Zo zat ik er ook in. Maar goed, we laten het dan maar rusten.Maanenschijn schreef: ↑26 nov 2024, 12:45Het wordt wat grimmig, ja.refo schreef:Ben ik de enige die dit topic een beetje zat begin te worden?

Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Ja, bij jou is ook prima! En je pijporgel wil ik graag uitproberen.Maanenschijn schreef: ↑26 nov 2024, 13:19Als je een locatie zoekt....Valcke schreef:Zo zat ik er ook in. Maar goed, we laten het dan maar rusten.Maanenschijn schreef: ↑26 nov 2024, 12:45Het wordt wat grimmig, ja.refo schreef:Ben ik de enige die dit topic een beetje zat begin te worden?
En misschien mag ik nog een keertje op de koffie komen bij Herman, puur om bij te praten en voor de gezelligheid.. Kun je gelijk een BWV-tje op mijn inmiddels pijporgeltje spelen. Herman is je al met enthousiasme voor geweest.
- Lilian1975
Ik heb eerder vandaag al een voorstel gedaan. Alleen niet met orgel.... ik ga kijken of het lukt die post naar meeting te kopiëren.Maanenschijn schreef: ↑26 nov 2024, 13:19Als je een locatie zoekt....Valcke schreef:Zo zat ik er ook in. Maar goed, we laten het dan maar rusten.Maanenschijn schreef: ↑26 nov 2024, 12:45Het wordt wat grimmig, ja.refo schreef:Ben ik de enige die dit topic een beetje zat begin te worden?
En misschien mag ik nog een keertje op de koffie komen bij Herman, puur om bij te praten en voor de gezelligheid.. Kun je gelijk een BWV-tje op mijn inmiddels pijporgeltje spelen. Herman is je al met enthousiasme voor geweest.
-
Ik vind het jammer dat de essentie nu spaak loopt door een aantal onhandige opmerkingen.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
mail: broederhh@gmail.com
Volkomen eens. En een bijeenkomst is prima, maar de discussie zou ook hier tot een helder standpunt (voor het vervolg) moeten leiden, denk ik...HersteldHervormd schreef: ↑26 nov 2024, 13:32 Ik vind het jammer dat de essentie nu spaak loopt door een aantal onhandige opmerkingen.