Zal ik weer een ideeenlijst produceren?Ria schreef:...Ik bijna jarig ben?
...Ik gewoonweg niet weet wat ik moet vragen? (tips?)
...We bijna op vakantie gaan?!

Zal ik weer een ideeenlijst produceren?Ria schreef:...Ik bijna jarig ben?
Is goedZita schreef:Zal ik weer een ideeenlijst produceren?Ria schreef:...Ik bijna jarig ben?
dennis schreef:boekenbon??
we zijn weer thuis...!!!!henriët schreef: Ps.. we zoeken nog schildervrijwilligers;)
Hey Helma, veilig en wel teruggekeerd op de basis ?helma schreef:we zijn weer thuis...!!!!henriët schreef: Ps.. we zoeken nog schildervrijwilligers;)
geef ff door wanneer we terecht kunnen, dan komen we een keer.
Ja super!!!Mara schreef:Hey Helma, veilig en wel teruggekeerd op de basis ?helma schreef:we zijn weer thuis...!!!!henriët schreef: Ps.. we zoeken nog schildervrijwilligers;)
Fijne vakantie gehad ?
Kan, er is inmiddels e.e.a.verwijderdhelma schreef:Ja super!!!Mara schreef:Hey Helma, veilig en wel teruggekeerd op de basis ?helma schreef:we zijn weer thuis...!!!!henriët schreef: Ps.. we zoeken nog schildervrijwilligers;)
Fijne vakantie gehad ?
dank je.
(ik zit nog te dubben of ik 2 weken forum zal nalezen......
ben altijd wel nieuwsgierig hoe het gegaan is.........)
helma schreef:we zijn weer thuis...!!!!henriët schreef: Ps.. we zoeken nog schildervrijwilligers;)
vandaag komen we nog niet halverwegeGijs83 schreef:...het 5 jaar geleden ruim 33 graden werd?
Hier wel hoor;)Hendrikus schreef:vandaag komen we nog niet halverwegeGijs83 schreef:...het 5 jaar geleden ruim 33 graden werd?
waar zit jij dan?Mister schreef:Hier wel hoor;)Hendrikus schreef:vandaag komen we nog niet halverwegeGijs83 schreef:...het 5 jaar geleden ruim 33 graden werd?
24 graden en zon
Stukje verderopMarthaMartha schreef:waar zit jij dan?Mister schreef:Hier wel hoor;)Hendrikus schreef:vandaag komen we nog niet halverwegeGijs83 schreef:...het 5 jaar geleden ruim 33 graden werd?
24 graden en zon