Zal ik weer een ideeenlijst produceren?Ria schreef:...Ik bijna jarig ben?
...Ik gewoonweg niet weet wat ik moet vragen? (tips?)
...We bijna op vakantie gaan?!
Wist je dat........[4]
Re: Wist je dat........[4]
Is goedZita schreef:Zal ik weer een ideeenlijst produceren?Ria schreef:...Ik bijna jarig ben?
...Ik gewoonweg niet weet wat ik moet vragen? (tips?)
...We bijna op vakantie gaan?!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
boekenbon??
dennis schreef:boekenbon??
tekenpotloden/tekenspullen/verf in allerlei soorten?/alles wat met je hobby te maken heeft
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
we zijn weer thuis...!!!!henriët schreef: Ps.. we zoeken nog schildervrijwilligers;)
geef ff door wanneer we terecht kunnen, dan komen we een keer.
Hey Helma, veilig en wel teruggekeerd op de basis ?helma schreef:we zijn weer thuis...!!!!henriët schreef: Ps.. we zoeken nog schildervrijwilligers;)
Fijne vakantie gehad ?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ja super!!!Mara schreef:Hey Helma, veilig en wel teruggekeerd op de basis ?helma schreef:we zijn weer thuis...!!!!henriët schreef: Ps.. we zoeken nog schildervrijwilligers;)
Fijne vakantie gehad ?
dank je.
(ik zit nog te dubben of ik 2 weken forum zal nalezen......
ben altijd wel nieuwsgierig hoe het gegaan is.........)
Kan, er is inmiddels e.e.a.verwijderdhelma schreef:Ja super!!!Mara schreef:Hey Helma, veilig en wel teruggekeerd op de basis ?helma schreef:we zijn weer thuis...!!!!henriët schreef: Ps.. we zoeken nog schildervrijwilligers;)
Fijne vakantie gehad ?
dank je.
(ik zit nog te dubben of ik 2 weken forum zal nalezen......
ben altijd wel nieuwsgierig hoe het gegaan is.........)
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
helma schreef:we zijn weer thuis...!!!!henriët schreef: Ps.. we zoeken nog schildervrijwilligers;)
Fijn dat jullie weer op het nest terug zijn. (Wij gaan binnenkort de bergen met een bezoekje vereren)
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
...5 jaar geleden tijdens de eerste dag van de 90e editie van de Nijmeegse Vierdaagse tijdens een hittegolf twee mensen omkwamen?
...de Vierdaagse hierdoor voor de allereerste keer in zijn lange bestaansgeschiedenis noodgedwongen werd afgelast?
...75 jaar geleden een staatsgreep van Generalísimo Franco tegen de Tweede Republiek van Spanje plaatsvond?
...dit het Begin was van de Spaanse Burgeroorlog, die zou leiden tot veertig jaar dictatuur?
...het 5 jaar geleden ruim 33 graden werd?
...de Vierdaagse hierdoor voor de allereerste keer in zijn lange bestaansgeschiedenis noodgedwongen werd afgelast?
...75 jaar geleden een staatsgreep van Generalísimo Franco tegen de Tweede Republiek van Spanje plaatsvond?
...dit het Begin was van de Spaanse Burgeroorlog, die zou leiden tot veertig jaar dictatuur?
...het 5 jaar geleden ruim 33 graden werd?
vandaag komen we nog niet halverwegeGijs83 schreef:...het 5 jaar geleden ruim 33 graden werd?
~~Soli Deo Gloria~~
Hier wel hoor;)Hendrikus schreef:vandaag komen we nog niet halverwegeGijs83 schreef:...het 5 jaar geleden ruim 33 graden werd?
24 graden en zon
- MarthaMartha
waar zit jij dan?Mister schreef:Hier wel hoor;)Hendrikus schreef:vandaag komen we nog niet halverwegeGijs83 schreef:...het 5 jaar geleden ruim 33 graden werd?
24 graden en zon
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Stukje verderopMarthaMartha schreef:waar zit jij dan?Mister schreef:Hier wel hoor;)Hendrikus schreef:vandaag komen we nog niet halverwegeGijs83 schreef:...het 5 jaar geleden ruim 33 graden werd?
24 graden en zon
...de zolder al voor een groot deel is opgeruimd
...de toekomstige babykamer ook
...we zeker wel voor heeeel veel kilo spullen weg gooien
...we ontzettend veel bewaard hebben

...de toekomstige babykamer ook
...we zeker wel voor heeeel veel kilo spullen weg gooien
...we ontzettend veel bewaard hebben