Charles schreef:Een boer(in) van weinig woorden.

Charles schreef:Een boer(in) van weinig woorden.
Kun je mee voor de dag komen toch?!Charles schreef:
Groetjes met mn outfit van vandaag.
Ik besef opeens dat je denkt dat ik jou uitlachte, maar het ging mij om dat boek dat vond ik komisch, dus sorry als je dacht dat ik om jou lachte want ik vond het een mooi jasje, een btje hups en toch degelijkliz boer schreef:Charles schreef:Een boer(in) van weinig woorden.
Ik kan mij eerlijk gezegd niet voorstellen dat je met een opgroeiend gezin geen discussie hebt over kleding en dat je als partners ook dezelfde visie hebt over kleding, maar dat zal wel aan de eigenzinnige karakters in ons gezin liggeneilander schreef:Jullie denken kennelijk in tegenstellingen, maar die zijn er niet of nauwelijks.merel schreef: Volgens mij heb jij het in de eerste post niet over smaak, maar de grens opzoeken. Wat is voor jou de grens? En laat jij jouw dochters en vrouw hun eigen grens hierin bepalen of prevaleert jouw grens/visie?
Haha wij hebben ook heel wat achter de kiezen gehad toen onze kinderen in de puberteit zaten.merel schreef:Ik kan mij eerlijk gezegd niet voorstellen dat je met een opgroeiend gezin geen discussie hebt over kleding en dat je als partners ook dezelfde visie hebt over kleding, maar dat zal wel aan de eigenzinnige karakters in ons gezin liggeneilander schreef:Jullie denken kennelijk in tegenstellingen, maar die zijn er niet of nauwelijks.merel schreef: Volgens mij heb jij het in de eerste post niet over smaak, maar de grens opzoeken. Wat is voor jou de grens? En laat jij jouw dochters en vrouw hun eigen grens hierin bepalen of prevaleert jouw grens/visie?
Wij hebben samen wel dezelfde visie, dat scheelt al.merel schreef:Ik kan mij eerlijk gezegd niet voorstellen dat je met een opgroeiend gezin geen discussie hebt over kleding en dat je als partners ook dezelfde visie hebt over kleding, maar dat zal wel aan de eigenzinnige karakters in ons gezin liggeneilander schreef:Jullie denken kennelijk in tegenstellingen, maar die zijn er niet of nauwelijks.merel schreef: Volgens mij heb jij het in de eerste post niet over smaak, maar de grens opzoeken. Wat is voor jou de grens? En laat jij jouw dochters en vrouw hun eigen grens hierin bepalen of prevaleert jouw grens/visie?
Ja, dacht ik ook.AnJa schreef:Charles schreef:
plaatje
Kun je mee voor de dag komen toch?!
Geweldig vind ik dit!Charles schreef:Ja, dacht ik ook.AnJa schreef:Charles schreef:
plaatje
Kun je mee voor de dag komen toch?!Je merkt overigens écht verschil wanneer je je net kleed (want ik loop er ook wel eens als een zwerver bij natuurlijk). En met 'net' bedoel ik niet alleen dat je een pak aantrekt maar dat kleuren, fit, details etc kloppen en doordacht zijn zodat zelfs een leek ziet dat je netjes gekleed ben. Je krijgt complimenten van dames, mensen spreken je sneller aan op straat voor een vraag omdat je betrouwbaar oogt, vrienden steken eerst de draak met je maar komen je later om kledingadvies vragen, mensen zeggen je op straat spontaan gedag (pas in een winkelstraatje zei een landsbekende advocaat uit zichzelf gedag tegen me) en je wordt heel anders behandeld in winkels etc. Ook BOA's of politieagenten bejegenen je heel anders.
Toch klopt het wel!eilander schreef:Geweldig vind ik dit!Charles schreef:Ja, dacht ik ook.AnJa schreef:Charles schreef:
plaatje
Kun je mee voor de dag komen toch?!Je merkt overigens écht verschil wanneer je je net kleed (want ik loop er ook wel eens als een zwerver bij natuurlijk). En met 'net' bedoel ik niet alleen dat je een pak aantrekt maar dat kleuren, fit, details etc kloppen en doordacht zijn zodat zelfs een leek ziet dat je netjes gekleed ben. Je krijgt complimenten van dames, mensen spreken je sneller aan op straat voor een vraag omdat je betrouwbaar oogt, vrienden steken eerst de draak met je maar komen je later om kledingadvies vragen, mensen zeggen je op straat spontaan gedag (pas in een winkelstraatje zei een landsbekende advocaat uit zichzelf gedag tegen me) en je wordt heel anders behandeld in winkels etc. Ook BOA's of politieagenten bejegenen je heel anders.
Als ik anders behandeld wil worden door de politie, en gegroet wil worden door een bekende advocaat, moet ik me anders kleden.![]()
Sorry, ik kon het even niet laten.
Er is wel zeker discussie over!eilander schreef:Natuurlijk klopt dat, ik kan me nauwelijks voorstellen dat daar discussie over zou zijn.
Ik dacht uit je posting te begrijpen dat je het niet zo geloofwaardig over vond komen.eilander schreef:Natuurlijk klopt dat, ik kan me nauwelijks voorstellen dat daar discussie over zou zijn.
Inderdaad, ik kon het even niet laten om een grapje te maken. Maar dat komt blijkbaar niet over.AnJa schreef:Ik dacht uit je posting te begrijpen dat je het niet zo geloofwaardig over vond komen.eilander schreef:Natuurlijk klopt dat, ik kan me nauwelijks voorstellen dat daar discussie over zou zijn.
Maar dan heb ik je waarschijnlijk verkeerd geïnterpreteerd.
Ik weet niet of we het nu over hetzelfde hebben. Er zal hier toch niemand serieus beweren dat je op een sollicitatiegesprek evengoed een vale spijkerbroek en t-shirt aan kunt trekken dan een net pak?Mara schreef:Er is wel zeker discussie over!
Kijk maar eens om je heen.