Hendrikus schreef:of zag je dubbel?henriët schreef: ja ja af en toe doen jullie een afzakkertje

Hendrikus schreef:of zag je dubbel?henriët schreef: ja ja af en toe doen jullie een afzakkertje
JUUST!artistiek schreef:Aháá, Bolsward wellicht...?Hendrikus schreef: OK, dan een hint: het is op steenworp afstand van dit mooie raadhuis
Hendrikus schreef:Gentse poort in Hulst
artistiek schreef:Hendrikus schreef:Gentse poort in Hulstinderdaad
Kijk, iemand die 'm snaptCorydoras schreef:Nou Jet, zet 'm op: zo te zien is 'tie voor jou bedoeld!
Hendrikus schreef:Kijk, iemand die 'm snaptCorydoras schreef:Nou Jet, zet 'm op: zo te zien is 'tie voor jou bedoeld!
Nee hoor, daar is geen drukke winkelstraat.albion schreef:Hendrikus schreef:Kijk, iemand die 'm snaptCorydoras schreef:Nou Jet, zet 'm op: zo te zien is 'tie voor jou bedoeld!
Nee, deze is heel makkelijk. Het wachten is even op Henriëtte![]()
Maar de vorige foto van jou was een beetje misleidend vond ik. (Het leek een gebouw in een rustig dorpje, staat ie in een drukke winkelstraat (?)).
Hendrikus schreef:Nee hoor, daar is geen drukke winkelstraat.albion schreef:Hendrikus schreef:Kijk, iemand die 'm snaptCorydoras schreef:Nou Jet, zet 'm op: zo te zien is 'tie voor jou bedoeld!
Nee, deze is heel makkelijk. Het wachten is even op Henriëtte![]()
Maar de vorige foto van jou was een beetje misleidend vond ik. (Het leek een gebouw in een rustig dorpje, staat ie in een drukke winkelstraat (?)).
Jet is al naar bed, geloof ik
Hij is leuk,
Henriëtte, ik denk niet dat Hendrikus zo een foto neerzet, (dat zou me tegenvallen), volgens mij klopt de achtergrond ook. Daarom zei mijn man al tegen mij dat de plaats die ik in gedachte had niet klopte vanwege diezelfde achtergrond. Maar ook de kerk kom ik niet tegen in die stad, dus vandaar dat ik weer op zoek ben gegaan. Dat jet ziet waarschijnlijk op de afkorting jetjpg of zoiets als je op de foto klikt.
Fotoshop staat voor nietshenriët schreef:een dorp met een kerk erin geplakt en ergens anders een achtergrond vandaan,
origineel drikus!