Nu dus weljudith schreef:Mij lukt dat niet, mijn foto is te groot...aritha schreef:Gewoon een foto van mezelf.

Nu dus weljudith schreef:Mij lukt dat niet, mijn foto is te groot...aritha schreef:Gewoon een foto van mezelf.

Dankje.fluitje schreef:Leuk Judith.
Ik heb ook een foto van mijzelf even in een bushokje gehangen.

Oh, ik vind het juist verfrissend om af en toe even te wisselen.Ichtus schreef: Luther veranderd nogal vaak van gezicht, verwarrend
 van Luther, die ook een beetje weergeeft hoe ik zelf ben. En die kan ik nog niet echt vinden...
 van Luther, die ook een beetje weergeeft hoe ik zelf ben. En die kan ik nog niet echt vinden...
Dat is (niet) te zien.*girly* schreef:Een gejat plaatje
Dat 'ie gejat is, of het plaatje op zich?zusterelly schreef:Dat is (niet) te zien.*girly* schreef:Een gejat plaatje

het plaatjes op zich*girly* schreef:Dat 'ie gejat is, of het plaatje op zich?zusterelly schreef:Dat is (niet) te zien.*girly* schreef:Een gejat plaatje

Hmm dan zal ik 's ff op zoek gaan naar een andere!zusterelly schreef:het plaatjes op zich*girly* schreef:Dat 'ie gejat is, of het plaatje op zich?zusterelly schreef:Dat is (niet) te zien.*girly* schreef:Een gejat plaatje
Ja, ik mis het paard ook van Oude Paden....Ichtus schreef:Leuk, foto's van jezelf...
Luther veranderd nogal vaak van gezicht, verwarrend
Oude Paden: ik mis je leuke paard!
Denk iedere keer bij het lezen van het forum: he, weer een andere... Omdat het plaatje steeds anders is. Maar nee, dat is dan niet waar...Luther schreef:Oh, ik vind het juist verfrissend om af en toe even te wisselen.Ichtus schreef: Luther veranderd nogal vaak van gezicht, verwarrend
Maar het klopt: Ik zoek nog een goede fotovan Luther, die ook een beetje weergeeft hoe ik zelf ben. En die kan ik nog niet echt vinden...

zusterelly schreef:Hey girly, leuke avatar. Speels
Mijn avatar is wel duidelijk dacht ik. Ik mag graag injecteren.

Mister schreef:zusterelly schreef:Hey girly, leuke avatar. Speels
Mijn avatar is wel duidelijk dacht ik. Ik mag graag injecteren.
 Ik kan het heel goed hoor.
 Ik kan het heel goed hoor.