Nu dus weljudith schreef:Mij lukt dat niet, mijn foto is te groot...aritha schreef:Gewoon een foto van mezelf.

Nu dus weljudith schreef:Mij lukt dat niet, mijn foto is te groot...aritha schreef:Gewoon een foto van mezelf.
Dankje.fluitje schreef:Leuk Judith.
Ik heb ook een foto van mijzelf even in een bushokje gehangen.
Oh, ik vind het juist verfrissend om af en toe even te wisselen.Ichtus schreef: Luther veranderd nogal vaak van gezicht, verwarrend![]()
Dat is (niet) te zien.*girly* schreef:Een gejat plaatje
Dat 'ie gejat is, of het plaatje op zich?zusterelly schreef:Dat is (niet) te zien.*girly* schreef:Een gejat plaatje
het plaatjes op zich*girly* schreef:Dat 'ie gejat is, of het plaatje op zich?zusterelly schreef:Dat is (niet) te zien.*girly* schreef:Een gejat plaatje
Hmm dan zal ik 's ff op zoek gaan naar een andere!zusterelly schreef:het plaatjes op zich*girly* schreef:Dat 'ie gejat is, of het plaatje op zich?zusterelly schreef:Dat is (niet) te zien.*girly* schreef:Een gejat plaatje
Ja, ik mis het paard ook van Oude Paden....Ichtus schreef:Leuk, foto's van jezelf...
Luther veranderd nogal vaak van gezicht, verwarrend
Oude Paden: ik mis je leuke paard!
Denk iedere keer bij het lezen van het forum: he, weer een andere... Omdat het plaatje steeds anders is. Maar nee, dat is dan niet waar...Luther schreef:Oh, ik vind het juist verfrissend om af en toe even te wisselen.Ichtus schreef: Luther veranderd nogal vaak van gezicht, verwarrend![]()
Maar het klopt: Ik zoek nog een goede fotovan Luther, die ook een beetje weergeeft hoe ik zelf ben. En die kan ik nog niet echt vinden...
zusterelly schreef:Hey girly, leuke avatar. Speels![]()
Mijn avatar is wel duidelijk dacht ik. Ik mag graag injecteren.
Mister schreef:zusterelly schreef:Hey girly, leuke avatar. Speels![]()
Mijn avatar is wel duidelijk dacht ik. Ik mag graag injecteren.![]()