judith schreef:Ja, Tib, er voor gaan zitten.
Je hoort zo veel uitspraken:
de 1 zegt: mag ik achter de computer, de ander mag ik even voor de computer, de ander zegt, op de computer....
Welke zin is nou juist?

judith schreef:Ja, Tib, er voor gaan zitten.
de 1 zegt: mag ik achter de computer, de ander mag ik even voor de computer, de ander zegt, op de computer....
Welke zin is nou juist?
Tiberius schreef:judith schreef:Ja, Tib, er voor gaan zitten.
Welke zin is nou juist?
Handig als je dat kan....fluitje schreef:Mijn huidige job is het onderzoeken van computers.
Als je ziet wat er op staat, documenten, foto's, internetgeschiedenis, chatgeschiedenis.
Ik zeg wel eens: geef mij je computer en ik weet hoe jij bent.
ik ben het wel eens met fluitje. Als je de computer kan bekijken en kanrefo schreef:Er is maar één antwoord juist: 'Nee, onmogelijk'.
De mens ziet aan wat voor ogen is (want beter hebben we niet)
We categoriseren mensen in op grond van empirie.
Dat heb je met de 'tale des computers'. Die is nog in ontwikkeling...judith schreef:Ja, Tib, er voor gaan zitten.
Welke zin is nou juist?
Afgewezen schreef:Dat heb je met de 'tale des computers'. Die is nog in ontwikkeling...judith schreef:Ja, Tib, er voor gaan zitten.
Welke zin is nou juist?
Dan zit je achter het stuur, anders zit je er voor, natuurlijk.refo schreef:![]()
(Vooropgesteld dat je achter het stuur zit, natuurlijk)
Afgewezen schreef:Dat heb je met de 'tale des computers'. Die is nog in ontwikkeling...judith schreef:Ja, Tib, er voor gaan zitten.
Welke zin is nou juist?
misschien wel... vandaar dat ik (meestal) onder mijn eigen, echte naam post.helma schreef:ik weet het niet...
soms denk ik van wel, maar sommige mensen kunnen ineens heel verrassend zijn![]()
maar dat is in real-life ook zo
jezelf op een forum anders voordoen dan je bent, of doen alsof je een ander bent...
kan dat eigenlijk wel op een refoforum??
is dat geen liegen....
Ja, ik gebruik een nick maar ben ik open over wie ik ben en onderteken ik mijn PB's bijna altijd met mijn eigen naam.helma schreef: jezelf op een forum anders voordoen dan je bent, of doen alsof je een ander bent...
kan dat eigenlijk wel op een refoforum??
is dat geen liegen....