Maar is er ook een voordeel aan?freek schreef:Ik ben nu ook wel benieuwd wie van jullie allemaal twitteren. Zelf heb ik in december een account aangemaakt en sindsdien heb ik m'n vooroordeel aardig bij moeten stellen.
Twitteren
Re: Twitteren
artistiek schreef:Maar is er ook een voordeel aan?freek schreef:Ik ben nu ook wel benieuwd wie van jullie allemaal twitteren. Zelf heb ik in december een account aangemaakt en sindsdien heb ik m'n vooroordeel aardig bij moeten stellen.
NIeuws is op snelle manier bekend. Ik vond het ook niets, maar ik heb nu ook een account aangemaakt.
Hetzelfde voordeel als refoforum op kan leveren: leuke discussies en leuke contacten.artistiek schreef:Maar is er ook een voordeel aan?freek schreef:Ik ben nu ook wel benieuwd wie van jullie allemaal twitteren. Zelf heb ik in december een account aangemaakt en sindsdien heb ik m'n vooroordeel aardig bij moeten stellen.
Met dat verschil dat de discussies compact geformuleerd moeten worden en je de contacten gelijk bij hun naam en toenaam kent.
Twitteren is nuttiger, is mijn beleving. Minder discussies, meer informatie.
Wilhelm schreef:artistiek schreef:Maar is er ook een voordeel aan?freek schreef:Ik ben nu ook wel benieuwd wie van jullie allemaal twitteren. Zelf heb ik in december een account aangemaakt en sindsdien heb ik m'n vooroordeel aardig bij moeten stellen.
NIeuws is op snelle manier bekend. Ik vond het ook niets, maar ik heb nu ook een account aangemaakt.

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Jochje Jochje,wat ze allemaal wel niet verzinnen. Heb zelfs nog steeds geen mobiele telefoon.
Dus niet.
Dus niet.
Mag je ook helemaal zelf weten hoor. Twitter, ach, het is leuk... maar om nou te zeggen dat je veel mist.... neuj, dat ook weer niet 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
maar dat geldt ook voor rf, hyves, facebook, enz enzMarnix schreef:Mag je ook helemaal zelf weten hoor. Twitter, ach, het is leuk... maar om nou te zeggen dat je veel mist.... neuj, dat ook weer niet
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Hm ja, klopt... hoewel ik RF wel leerzaam vind en Facebook handig om contacten bij te houden, te weten wat er speelt bij anderen, hoe het gaat enzovoorts. Maar dat kan via twitter op zich ook, alleen is de informatie dan wat beperkter.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Sinds kort neem ik deel aan RF...maar verder niets van dat al hoor, mis er niets aan, als alleen een hoop geroddel...henriët schreef:maar dat geldt ook voor rf, hyves, facebook, enz enzMarnix schreef:Mag je ook helemaal zelf weten hoor. Twitter, ach, het is leuk... maar om nou te zeggen dat je veel mist.... neuj, dat ook weer niet
Lekker zwart-wit... De inhoud van Facebook, Twitter etc. wordt bepaald door welke mensen je als vrienden hebt... Misschien dat het daar aan ligt. Maar ik kom weinig geroddel tegen op Facebook en Twitter (wat ik daar van meekrijg) dus ik deel je mening niet. Er zijn ook mensen die er zinnige dingen op zetten.
nee, dat roddelen kan ik ook niet zo vinden..
Precies... met stellen dat er op Facebook / Twitter alleen maar geroddeld wordt maak je je slechts zelf schuldig aan roddelen... lijkt me dus niet wijs.
Ik ben van mening dat het allemaal speeltjes zijn in de hand van satan.
Heel geraffineerd want het lijkt onschuldig maar omdat we, in onze nieuwsgierigheid, al die informatiebronnen bij willen houden kost het bergen tijd.
Het gevaar is dan zo groot dat er voor de Heere en Zijn dienst maar weinig tijd meer overblijft.
Ik denk dat we daarom hier heel discreet mee om moeten gaan.
Heel geraffineerd want het lijkt onschuldig maar omdat we, in onze nieuwsgierigheid, al die informatiebronnen bij willen houden kost het bergen tijd.
Het gevaar is dan zo groot dat er voor de Heere en Zijn dienst maar weinig tijd meer overblijft.
Ik denk dat we daarom hier heel discreet mee om moeten gaan.