geld is met een d.refo schreef:Met een T !!Lassie schreef:jij betaald?

geld is met een d.refo schreef:Met een T !!Lassie schreef:jij betaald?
Ja, maar dat geldt niet.Lassie schreef:geld is met een d.refo schreef:Met een T !!Lassie schreef:jij betaald?
Harmelen toch ook nog? (wok ofzo)MarthaMartha schreef:best een goed idee natuurlijk, de opties zouden dan zijn (als ik goed heb gelezen)
restaurant Gouda
restaurant Rotterdam
Voortse Herberg in Voorthuizen
Lassie's achtertuin
meer heb ik er niet gelezen dacht ik........
wie voelt zich geroepen?
volgens mij was de eerste opzet strandbbq toch?!Wilma van den Berg schreef:Harmelen toch ook nog? (wok ofzo)MarthaMartha schreef:best een goed idee natuurlijk, de opties zouden dan zijn (als ik goed heb gelezen)
restaurant Gouda
restaurant Rotterdam
Lassie's achtertuin
wie voelt zich geroepen?
yep.... moeten we wel snel zijn en mazzel hebben met het weer............henriët schreef:volgens mij was de eerste opzet strandbbq toch?!Wilma van den Berg schreef:Harmelen toch ook nog? (wok ofzo)MarthaMartha schreef:best een goed idee natuurlijk, de opties zouden dan zijn (als ik goed heb gelezen)
restaurant Gouda
restaurant Rotterdam
Lassie's achtertuin
wie voelt zich geroepen?
doe mij dit maarLassie schreef:...wij hebben wel een mooie lange grote tuin.... met een overkapping.
(dichtbij station en bij de snel(le)weg)
Ik stel een trio voor: Helma, MM en henriëthelma schreef:ik wil t wel organiseren met iemand
komen wil ik wel maar in dit organisatietrio zitten gaat niet lukken, al lijkt me het wel gezellig.. maar ja.. grenzen he.....jvdg schreef:Ik stel een trio voor: Helma, MM en henriëthelma schreef:ik wil t wel organiseren met iemand
Ik wil je wel helpen hoor..........helma schreef:ik wil t wel organiseren met iemand
Ik heb overlegd met de mede-mods, maar de kosten, hoewel redelijk, zijn toch voor velen van ons een bezwaar.henriët schreef:komen wil ik wel maar in dit organisatietrio zitten gaat niet lukken, al lijkt me het wel gezellig.. maar ja.. grenzen he.....jvdg schreef:Ik stel een trio voor: Helma, MM en henriëthelma schreef:ik wil t wel organiseren met iemand
overigens jvdg...
jij had een heel goed idee...
heb je een internetpage van die locatie??